pureabmarket pureabmarket .

pureabmarket

معرفي فيلتر فرابنفش در دستگاه تصفيه آب و كاربرد آن

معرفي فيلتر فرابنفش در دستگاه تصفيه آب و كاربرد آن

دستگاه هاي تصفيه آب به عنوان يكي از ابزارهاي مهم در خانه و آشپزخانه به حساب مي آيند و تضمين كننده سلامت هستند. اين دستگاه هاي ميتوانند طي 6 مرحله املاح مضر آب تا قطر 0.0001 ميكرون را حذف ميكنند و آب را سالم و گوارا ميكنند، با اضافه كردن برخي فيلترهاي اضافه به اين دستگاه ها ميتوان قابليت هاي اضافه اي به دستگاه داد، يكي از اين قابليت ها قابليت گندزدايي است كه توسط ستون UV يا همان فرابنفش انجام ميشود. با اضافه شدن اين فيلتر به دستگاه ميكروارگانيسم هاي موجود در آب غير فعال ميشوند و نميتوانند تكثير شوند و به اين طريق خطر بيماري زايي آنها كم ميشود.
دستگاه تصفيه آب برند زينود از جمله دستگاه هاي تصفيه آبي است كه در تنوع محصول خود، مدلهاي UV دار دارد كه بر حسب نياز ميتوان آن را تهيه و استفاده كرد.

اهميت وجود فيلتر فرابنفش براي حذف ميكروب:

فيلتر فرابنفش در همه دستگاههاي تصفيه آب وجود ندارد و اگر علاقمند هستيد كه اطلاعات كافي در ارتباط با اين نوع فيلتر بدست آوريد تا در خريد فيلتر تصفيه آب براي منزل‌تان، تصميم درست تري بگيريد، حتما اين مقاله را مطالعه بفرماييد.

فيلتر uv چيست؟

 در فيلترهاي تصفيه آب uv با تابيدن اشعه هاي فرابنفش، آلاينده هاي ميكروبي مانند ويروسها از بين رفته و همچنين اين دستگاه سبب، حذف ميكروب از نوع باكتري و ديگر ميكروارگانيسم ها هم خواهد شد.

معمولا در اكثر دستگاههاي تصفيه آب خانگي به صورت كارخانه اي، فيلتر uv نصب نمي شود و اگر در مواردي خاص احتياج به نصب اين فيلتر باشد به راحتي مي توان آن را به دستگاه اضافه كرد. به طور كلي تصفيه آب به شكل عمومي در 5 مرحله پاكسازي مي شود. مهمترين مراحل تصفيه آب به مرحله 4 با وجود فيلتر ممبران برمي گردد كه در آن قسمت 99 درصد آلاينده ها اعم از ميكروبي و سمي و ذرات معلق و كلر و... از آب جداسازي مي شوند. در مرحله پنجم هم باز عمليات پاكسازي ادامه مي يابد. البته بايد متذكر شد كه معمولا در همين چرخه عمومي تصفيه؛ آلاينده هاي ميكروبي و بيماري زا از بين مي روند اما اگر وجود ميكروارگانيسم ها و ميكروبها در آب بعضي مناطق، بالاتر از ميزان نرمال بقيه مناطق باشد، حتما بايد از فيلتر uv براي حذف ميكروب، به عنوان مرحله اي مازاد استفاده كرد.

البته استفاده از اين فيلتر فقط بابت احتمال آلودگي ميكروبي آب شهري نيست گاهي وقتي آب در خود مخزن تصفيه جمع و ذخيره مي شود، ممكن است درون آن، آلودگي بوجود آيد و چون اين آب از فيلترهاي ممبران عبور كرده ديگر نمي توان به پاكسازي هاي قبلي اميدوار بود. وجود فيلتر uv به ما كمك مي كند كه قبل از استفاده از آب مخزن، به عنوان آخرين مرحله تصفيه آب، آن را دوباره پاكسازي كنيم.

عملكرد فيلتر فرابنفش در دستگاه تصفيه آب خانگي

ما تا اينجا با هدف استفاده از فيلتر فرابنفش كه همان حذف ميكروب است، كاملا آشنا شديم. در اين قسمت به نحوه عملكرد اين فيلتر مي پردازيم.

استفاده از امواج فرابنفش به جهت ميكروب كشي، سابقه يك قرن را دارد. و چيز جديدي نيست. اما ممكن است در بسياري از نقاط ايران و حتي دنيا، با كمك كلر سعي در حذف ميكروب كنند.

 

روش كار فيلتر فرابنفش كشتن ميكروب ها و ويروسها نيست بلكه با امواج فرابنفش DNA آنها دچار تغييرات شده و به همين ديگر قدرت بيماري زايي خود را از دست مي دهند. و به عبارتي ديگر نمي توان آنها را به چشم عامل بيماري زا نگاه كرد.

خريد فيلتر يووي دستگاه تصفيه آب

معمولا در فيلترهاي فرابنفش از لامپ UV استفاده شده كه طول موجي در حدود 200 تا 300 نانومتر از خود ساطع ميكند و به اين ترتيب بر روي ساختار ژنتيكي ميكروارگانيسم ها تاثير مي گذارد. حال، نور اين لامپ از طريق بخارات و يا تركيبات جيوه دار حاصل مي شود. اينكه چه مقدار طول موج از لامپ ساطع شود بستگي به غلظت جيوه و فشار آن دارد.

در دستگاههاي تصفيه، آب در اطراف لامپ حاوي جيوه، گردش كرده و به اين ترتيب عمليات حذف ميكروب اتفاق مي افتد. معمولا براي جلوگيري از خطر تشعشعات UV، لامپ را در داخل محفظه و يا غلاف هاي باريك فلزي قرار مي دهند و آب در اطراف اين غلاف به حركت در آمده و استريل مي شود. معمولا لامپ هاي يو وي، بلند و باريك هستند تا آب زمان بيشتري را در اطراف آن سپري كرده و اثرگذاري امواج بيشتر شود.

زمان تعويض فيلتر uv فرابنفش

مهمترين اصل براي نگهداري و حفظ كيفيت آب تصفيه شده در دستگاهها، تعويض فيلترهاي تصفيه آب مي باشد. همانطور كه مي دانيد دستگاه تصفيه آب خانگي با هر برندي كه باشد، از چندين نوع فيلتر مختلف تشكيل شده است كه هر كدام از اين فيلترها بايد بعد از طي زمان معيني، تعويض شوند. در غير اينصورت نمي توانند عملكردي مثل روز اول داشته باشند.

فيلتر فرابنفش البته در اين مورد كمي استثناست. اين فيلترها از دو قسمت لامپ و آداپتور تشكيل شده اند كه اگر اين دو قسمت، بسوزند بايد آنها را تعويض كرد. يعني تا زمانيكه لامپ يا آداپتور، مشكلي نداشته و يا نسوخته اند، احتياجي به تعويض آنها نيست.

اگر بخواهيد نحوه تعويض فيلتر فرابنفش را بدانيد بايد طبق دستور العمل زير عمل كنيد:

. ابتدا بايد دستگاه تصفيه را از برق بكشيد.

. بهتر است چند دقيقه صبر كنيد تا لامپ قديمي خنك شود.

. درپوش لاستيكي كه روي محفظه استيل قرار دارد را بيرون بياوريد و لامپ يو وي را خارج نماييد.

. دو سوكت برق را از دو سر لامپ قديمي بايد جدا كنيد.

. لامپ جديد را با احتياط برداريد تا به شيشه آن فشاري وارد نيايد. (بهتر است با دستكش تعويض را انجام دهيد تا لكه چربي بر روي لامپ ايجاد نشود)

. دو سوكت برق را به لامپ جديد وصل كنيد و لامپ را داخل محفظه استيل جايگذاري كنيد.

. درپوش لاستيكي رو سرجاي خود برگردانيد و آداپتور يو وي را به برق بزنيد.

راهنماي خريد فيلتر تصفيه آب خانگي

 با توجه به مجموعه مطالب گفته شده دو حالت ممكن است براي شما اتفاق بيفتد: در حالت اول ممكن است تصميم بگيريد تا فيلتر UV به دستگاه تصفيه آب خود، اضافه كنيد و در حالت دوم شايد فيلتر يو وي شما نياز به تعويض پيدا كرده باشد.

راهنماي خريد فيلتردستگاه تصفيه آب خانگي

در هر دو اين حالت ها بايد نسبت به خريد فيلتر فرابنفش اقدام نماييد. در اين قسمت قصد داريم شما را با بهترين برندها آشنا كرده و راهنماي خريد فيلتر تصفيه آب براي شما عزيزان باشيم. براي خريد بهترين برند فيلتر UV، مي توانيد بر روي برندهايي همچون آكواپرو، سي سي كا، سافت واتر، دالتون، بريتا و...حساب باز كنيد. اما يكي از بهترين و نام آشناترين برندها، برند فيليپس مي باشد. اين برند با ساخت يكي از باكيفيت ترين و مقاومت ترين فيلترهاي يو وي، توانسته است نياز مشتري را نسبت به اين نوع از فيلترها تمام وكمال پاسخ دهد.

اگر قصد خريد فيلتر فرابنفش UV براي دستگاه تصفيه آب خانگي خود را داريد، و مي خواهيد از قيمت فيلتر فرابنفش مطلع شويد، مي توانيد از طريق مراجعه به سايت فروشگاه تصفيه ماركت، از آخرين تغييرات قيمتي و همچنين نكات لازم براي خريد اين فيلتر آگاه شويد.

به طور كلي اگر مي خواهيد خريد فيلتر تصفيه آب داشته باشيد، مي توانيد بهترين برندها را از اين شركت خريداري نماييد. اصالت كالا و ضمانت جنس خريداري شده مي تواند نشاندهنده كيفيت كالاي ما و اطمينان كامل شما به ما باشد.

مزاياي فيلتر فرابنفش در دستگاه تصفيه آب

 سيستم فيلتر فرابنفش علاوه بر استفاده در دستگاههاي تصفيه آب خانگي در صنعت هم كاربرد زيادي دارد. با توجه به اينكه وظيفه اصلي اين فيلتر، حذف ميكروب و استريل كردن مي باشد مي توان از آنها در بخش‌هاي ديگر كه اين اتفاق مهم و حياتي است هم استفاده كرد مثلا در صنايع غذايي و بسته بندي، ضدعفوني كردن استخرها، در رنگ سازي و صنايع ساخت مواد آرايشي و شيميايي، بيمارستانها و داروسازي ها، ضدعفوني كردن فاضلاب ها و... اگر بخواهيم فوايد اين فيلتر و لامپ موجود در آن را بررسي كنيم به موارد زير خواهيم رسيد:

. با توجه به عملكرد خوب و مفيد اين فيلتر (حذف ميكروب) انرژي برق چنداني مصرف نميكند.

. بدون اينكه طعم و رنگ آب را تغيير دهد، آن را پاكسازي مي كند.

. روند تصفيه و استريل سازي با اين فيلترها، بسيار ساده و آسان بوده و وقت زيادي را نميگيرد.

. به دليل اينكه از هيچگونه ماده شيميايي در اين لامپ ها استفاده نمي شود، هيچ آسيبي به لوله هاي آب و يا بخش هاي ديگر دستگاه تصفيه، وارد نميكند.

. آلودگي زيست محيطي ايجاد نميكند.

. عمري طولاني داشته و نياز به تعويض در كوتاه مدت ندارد.

. به صورت اتوماتيك وار، عمليات ميكروب زدايي را انجام مي دهد.

با تمام فيلترها و دستگاههاي تصفيه آب، هماهنگي دارد.

در برخي از شركت ها به جاي استفاده از فيلتر يو وي، از فيلترهاي آنتي باكتريال استفاده مي شود كه آنها هم قدرت ميكروب كشي خوبي دارند.

در انتها و به عنوان جمع بندي مي توانيم مدعي شويم كه با وجود فيلتر فرابنفش در دستگاههاي تصفيه آب، جاي هيچگونه نگراني بابت باقيماندن هرگونه پاتوژن و عوامل بيماري زا نخواهد ماند.

نوشيدن آبي گوارا بدون هراس از وجود مواد شيميايي و ميكروبي و حتي املاح سختي كه در ظاهر بي خطرند اما به تدريج سبب بروز بيماري هايي همچون سنگ كليه خواهند شد، حق مسلم همه افراد جامعه است. با داشتن دستگاههاي تصفيه آب كارآمد و بهترين فيلترهاي تصفيه آب، مي توانيد اين شرايط را فراهم آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۰:۵۲ توسط:pureabmarket موضوع:

معرفي بهترين مدل هاي دستگاه تصفيه آب قليايي كننده

معرفي بهترين مدل هاي دستگاه تصفيه آب قليايي كننده

شايد در بازار شنيد باشيد كه يك دستگاه خاصيت قليايي به آب ميدهد، اما خاصيت قليايي چيست؟ در اين مقاله به بررسي اين موضوع و دستگاه هايي كه اين توان را دارند ميپردازيم.
آب به صورت خالص كاملا خنثي است و خواص اسيدي و بازي ندارد يا به بيان عددي داراي PH برابر 7 است.

طبق يكسري از تحقيقات كه در دهه 1930 ميلادي توسط محققان ژاپني انجام شد

 تحقيقاتي را در خصوص تاثيرات آب قليايي (با PH بالاتر از 7 و پايين تر از 9.5) كردند و نتايج مثبت اين تحقيقات به حدي چشمگير بود كه وزارت بهداشت ژاپن در سال 1966 ميلادي، استفاده از آب قليايي را براي برخي بيماري‌ها (مانند اسهال مزمن، سوء هاضمه، تخمير غير طبيعي دستگاه گوارش و ترشحات معده) به عنوان درمان مجاز اعلام كرد و امروزه در بسياري از كشور پيشرفته جهان حتي به عنوان مايع شفا بخش شناخته ميشود.

از طرفي در دستگاه‌هاي تصفيه آب به روش اسمز معكوس، با حذف ذرات بزرگتر از 0.0001 ميكرون از آب توسط ممبران ما تقريباً به آب خالص و در نتيجه PH نزديك 7 نزديك مي‌شويم، پس قليايي ساختن به چه دردي مي‌خورد؟

از طرف ديگر آب قبل از تصفيه در دستگاه‌هاي تصفيه آب به روش اسمز معكوس به طور معمول به دليل وجود املاح داراي PH بالاتر از 7 است و هنگامي كه املاح آن در ممبران (مرحله 4) در حد نزديك به صفر كاهش مي‌يابد PH آن كاهش مي‌يابد بنابراين در مرحله 7 فيلتر قليايي نصب مي‌گردد تا با افزايش دوباره PH خواص مطلوب آن را باز گرداند.

دستگاه تصفيه آب قليايي چيست؟

 دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي در واقع به شما آب مقطر يا آب خالص نخواهد داد بلكه در نهايت مي توانيد از آبي استفاده كنيد كه داراي خواص بسيار زيادي است. آب مقطر يا آب خالص آبي است كه هيچ ماده معدني ندارد و داراي PH برابر با هفت است. مي توان گفت كه اين آب نه ويژگي هاي اسيدي دارد و نه ويژگي هاي بازي. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه بدن ما برخي از مهمترين مواد معدني را از طريق آب دريافت مي كند. اين مواد شامل منيزيم، كلسيم و همچنين برخي تركيبات پروتئيني هستند. آب قليايي در واقع اين مواد معدني را داراست و PH آن نيز كاملا سازگار با بدن است. همچنين مي توان گفت كه اين آب داراي خاصيت آنتي اكسيدان نيز هست كه براي بدن به عنوان يك خاصيت ضروري شناخته مي شود.

شما با خريد دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي مي‌توانيد مشكلاتي ناشي از اسيدي بودن آب را برطرف كنيد. در حقيقت شما با اين كار مي توانيد سلامتي را به بدن خود هديه كنيد. دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي تركيباتي مانند تركيبات هيدروكلريك را حذف مي كند. همانطور كه ميدانيد اين ماده تاثيرات بسيار مضري روي بدن خواهد داشت. همچنين كلر موجود در آب باعث سرطان خواهد شد و در حال حاضر شيوع اين بيماري ها بسيار زياد است. در نتيجه مي توان گفت كه استفاده از دستگاه و فيلتر تصفيه آب آلكالاين به عنوان يك ضرورت شناخته مي‌شود.

تصفيه آب قليايي همچنين از علم شيمي براي حذف عناصر سمي در آب استفاده مي‌كند. در داخل اين دستگاه چندين قطب مثبت تعبيه شده است كه با يون ها واكنش مي دهند. آب ديونيزه نيز داراي تركيبات مضري براي بدن است. در حقيقت آب خروجي از دستگاه آب قليايي هيچگونه مواد سمي و اسيدي را دارا نيست.

مزاياي استفاده از آب قليايي يونيزه

همانطور كه ميدانيد ميزان PH خون در واقع نقش بسيار مهمي در سلامتي افراد و همچنين بروز بيماري هاي مختلف دارد كه در نتيجه بايد به آن توجه كافي نمود. طبق تحقيقاتي كه در زمينه هاي پزشكي انجام گرفته است افرادي كه بدن و خون خود را با تغذيه مناسب در اين زمينه تغذيه مي كنند دچار مشكلات كمتري خواهند شد. بدين صورت گفته مي شود كه هر فرد اگر بتواند موادي را دريافت كند كه داراي فوايد زياد تر در سلامتي از بقيه افراد بهتر خواهد بود.

در اين بخش گفته مي شود كه در واقع آب قليايي يونيزه داراي فوايد بسياري است. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه پتانسيل آب قليايي در واقع منفي است و مي تواند پي هاش بدن را متعادل كند كه اين عمل باعث افزايش خاصيت آنتي اكسيداني بدن خواهد شد و باعث افزايش سلامتي نيز مي شود. در نتيجه بهتر است كه آبي را كه جهت نوشيدن استفاده مي كنيم آب قليايي باشد. شما همچنين مي توانيد از بهترين برندهاي تصفيه آب قليايي استفاده كنيد كه براي شما آب را تصفيه خواهند كرد. در جريان توليد آب قليايي، يون هاي هيدروكسيد با بار منفي ايجاد خواهند شد كه به سبب آن ها نسبت ميان يون ها اكسيد كننده يا احيا كننده كاهش خواهد يافت

در واقع بايد بدانيد كه يك ليوان آب يونيزه قليايي داراي 4 برابر آنتي اكسيدان در برابر يك ماهي قزل آلاست كه باعث اكسيد شدن LDL ها خواهد شد و همچنين فرايند اكسيداسيون را نيز در بدن كاهش مي دهد. مي توان گفت كه در اين زمينه آب قليايي با خنثي كردن راديكال هاي آزاد و همچنين كنترل اكسيداسيون در بدن در دسترس خواهد بود. امروزه مي توان اينگونه بيان كرد كه سلول هاي بدن انسان در اثر تغذيه نامناسب، آلودگي هوا و همچنين تماس با اشعه هاي مختلف بسيار نيازمند به آنتي اكسيدان است و چه بسا بهتر كه آنتي اكسيدان ها را با موادي مانند آب خوردن به بدن برسانيم.
دستگاه تصفيه آب زينود با خاصيت قليايي
برند زينود يكي از قويترين برندهاي سازنده دستگاه هاي تصفيه آب است، محصولات اين برند از تنوع و گستردگي زيادي برخوردار است، مدلهاي قليايي اين برند علاوه بر حذف املاح تا 0.0001 ميكرون ميتوانند به آب خاصيت قليايي دهند و از اين طريق آب با بالاترين كيفيت را در اختيار مصرف كننده ها قرار دهند. به علاوه بر اين در دستگاه هاي زينود قابليت هايي مانند گند زدايي و ميكروب زدايي در كنار خاصيت قليايي و تصفيه اضافه ميشود.

دستگاه تصفيه آب خانگي آكوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S

شما ميتوانيد در زمينه آب قليايي از دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي استفاده كنيد كه در واقع در انواع مختلفي توليد مي شود. يكي از آب تصفيه كن هاي آلكالاين اين نوع دستگاه است كه به جرات مي توان گفت در نوع خود به عنوان يكي از بهترين ها شناخته شده است. اين دستگاه فوق حرفه اي داراي يك سيستم تصفيه ويروس كشي است كه با اشعه فرابنفش استريلايزر ايجاد شده است و به همراه لامپ هاي UV كه دارد به شما كمك خواهد كرد كه يك دستگاه بدون نقص داشته باشيد. اين دستگاه تحت ليسانس كشور آمريكا و در كشور تايوان ساخته شده است.

دستگاه تصفيه آب آكواپرونكته مهمي كه بايد در زمينه استفاده از اين دستگاه بدانيد اين است كه اين دستگاه تنها با برق 24 ولت كار مي كند و همچنين داراي مصرف بسيار پاييني نيز هست كه كليه استانداردهاي جهاني را در زمينه تصفيه آب خانگي بر عهده دارد. شما مي توانيد اين دستگاه تصفيه آب قليايي كننده آب را به آساني همراه با مخزن 4 گالن خريداري كنيد كه شامل يك تانك پك نيز هست و شير برداشت اهرمي نيز در آن وجود دارد.

دقت داشته باشيد كه خريد انواع دستگاه تصفيه آب قليايي بايد با توجه به نيازهاي شما انجام بگيرد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادي هستيد كه ميخواهيد اين دستگاه ها را خريداري كنيد بهتر است كه در اين زمينه با يك فرد متخصص مشورت كنيد تا بتوانيد از مزاياي كامل اين دستگاه برخوردار شويد. راهنمايان ما در اين بخش به شما كمك خواهند كرد كه بتوانيد خريدي آسان و مطمئن داشته باشيد.

دستگاه تصفيه آب 7 مرحله اي سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

 نوع ديگر تصفيه آب هاي قليايي اين دستگاه است كه با عنوان سافت واتر شناخته مي شود و اين برند جزو پرفروش ترين مارك هاي دستگاه آب تصفيه كن در بازار مي باشد. اين دستگاه با دارا بودن 7 فيلتر در اين زمينه و همچنين هفت مرحله از تكنولوژي به شما امكان اسمز معكوس و ايجاد آب يونيزه قليايي را خواهد داد. اين دستگاه به عنوان يكي از بهترين ها در زمينه دستگاه هاي تصفيه آب شناخته شده است و شما ميتوانيد آبي سالم و گوارا داشته باشيد. اين دستگاه تحت ليسانس كشور آمريكا و در كشور تايوان ساخته شده است. اين دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي در واقع با يك سيستم كامل تصفيه آب RO شناخته شده است كه با قليايي كردن آب خواص آنتي اكسيداني آن را در بر خواهد داشت و در نوع خود يك دستگاه كامل شناخته شده است.

اين دستگاه داراي يك فيلتر چهارم ممبران است كه 13 لايه است و براي حذف تمامي آلودگي ها به عنوان يك دستگاه كامل شناخته شده است. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه اين دستگاه داراي مخزن ذخيره آب چهار گالن است كه به صورت آنتي باكتريال كار مي كند. همچنين شاسي هاي فايبرگلاس ضد زنگ و ضد پوسيدگي هم در آن تعبيه شده است كه شما مي توانيد به آساني از آن ها استفاده كنيد و آبي سالم داشته باشيد.

خريد تصفيه آب قليايي

همانطور كه مي دانيد آب قليايي داراي مزاياي بسيار زيادي است كه از جمله آن ها ميتوان به كاهش قند، چربي و همچنين كاهش دردهاي ناشي از حالي و مشكلات گوارشي اشاره كرد. اين دستگاه داراي استانداردهاي جهاني در اين زمينه است كه باعث مي شود به عنوان يكي از بهترين ها در زمينه دستگاه تصفيه آب خانگي شناخته شده است. شما همچنين مي توانيد با خريد از مراكز معتبر اين دستگاه را با گارانتي هاي موجود خريداري كنيد كه در نتيجه خيال شما از يك دستگاه عمرانه راحت خواهد بود.

دقت داشته باشيد

زماني كه خريد دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي را انجام مي دهيد بايد حتما از يك فرد معتبر و متخصص در اين زمينه كمك بگيريد كه به شما كمك خواهد كرد دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي را همراه با گارانتي نصب خريداري كنيد. اين كار به شما كمك مي كند كه بتوانيد به آساني دستگاه خود را نصب كنيد و دچار مشكل نشويد.

دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي همچنين قدرت حذف ناخالصي هاي موجود را خواهد داشت كه ميتوانيد آن را زير سينك آشپزخانه نصب كنيد و فضاي بسيار زيادي را نيز از شما نخواهد گرفت. يكي از مهم ترين نكات در زمينه خريد اين دستگاه اين است كه قابليت نصب و همچنين جابه جايي در آن آسان است.

دستگاه تصفيه آب آكوا پرو مدل 7 فيلتر AQUA-ORP7-S

 اين دستگاه جز بهترين برندهاي دستگاه هاي تصفيه آب خانگي قليايي است كه شما ميتوانيد آن را از آنلاين شاپ هاي معتبر و همچنين مراكز مربوطه خريداري كنيد. دقت داشته باشيد كه كيفيت اين دستگاه در خاورميانه مثال زدني است و داراي يك پمپ قوي بوستر است كه بدون صدا و لرزش نيز مي باشد. شما ميتوانيد همراه با شير تنظيم املاح و قدرت حذف كليه ناخالصي ها از اين دستگاه استفاده كنيد. اين دستگاه با برق 24 ولت كار مي كند و همين هم باعث شده است كه به عنوان يكي از كم مصرف ترين تصفيه آب قليايي شناخته شود. آب شيرين اصطلاحي است كه به اين آب ها داده شده است.

تصفيه آب قليايي

اين دستگاه داراي يك شير اهرمي فانتزي و شيك است كه بر روي سينك آشپزخانه نصب خواهد شد و يك آب تصفيه شده به شما خواهد داد. شما مي توانيد تصفيه آب خانگي قليايي را به آساني زير سينك آشپزخانه نصب كنيد و خواهيد ديد كه فضاي بسيار كمي را اشغال خواهد كرد. تصفيه آب در اين دستگاه تصفيه آب قليايي بسيار آسان و ساده است و در طي هفت مرحله با هفت فيلتر مجزا انجام خواهد شد. دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي همچنين داراي فيلتر 13 لايه است كه فيلتر آخر به عنوان فيلتر قليايي تصفيه آب عمل خواهد كرد. شما همچنين مي توانيد با گيج فشارهاي بزرگ و همچنين ترانس هايي كه در اين بخش تعبيه شده است به عنوان يك بخش براي آب بندي استفاده كنيد كه كيفيت دستگاه شما را افزايش مي دهد و باعث مي شود كه بتوانيد به آساني از آن ها استفاده كنيد.

آنچه كه بايد بدانيد در اين زمينه بدانيد اين است كه خريد تصفيه آب خانگي قليايي نيز بايد با توجه به نيازهاي شما انجام بگيرد. اگر شما هم علاقه مند به خريد اين نوع دستگاه  آب تصفيه كن قليايي با يك متخصص در اين زمينه مشورت كنيد تا بتوانيد ويژگي هاي آن را به صورت كامل بشناسيد.

قيمت و خريد دستگاه تصفيه آب

قيمت دستگاه تصفيه آب به عوامل بسيار زيادي بستگي دارد كه از جمله آنها مي توان به برند آن اشاره كرد. بهترين برندهاي تصفيه آب قليايي در واقع در كشور تايوان و تحت ليسانس آمريكا ساخته مي شوند كه در اين بخش به معرفي عده اي از آن ها پرداختيم. اگر شما هم ميخواهيد اقدام به خريد دستگاه تصفيه آب تايواني كنيد بايد بدانيد كه مي توانيد به آساني اين كار را از مراكز معتبر انجام دهيد.

قيمت تصفيه آب قليايي به عوامل مختلف ديگري هم بستگي دارد. در واقع ممكن است كه دستگاهي كه شما خريداري مي كنيد داراي فيلترهاي تصفيه آب متعدد باشد كه همين امر باعث مي شود كه دستگاه شما گران تر از ساير دستگاه ها باشد. همچنين برندهايي كه در اين زمينه به صورت جهاني فعاليت مي كنند توليدكننده انواع دستگاه هايي هستند كه به شما امكان خريدي آسان و مطمئن را خواهند داد.

همانطور كه ميدانيد شما بايد در طي روز حدود 8 ليوان آب ميل كنيد. دقت داشته باشيد كه اگر ميخواهيد اقدام به خريد دستگاه تصفيه آب قليايي كنيد در واقع قدم بزرگي در زمينه سلامتي خود برداشته ايد. دستگاه تصفيه آب قليايي معمولا با ويژگي هايي كه دارد به شما اين امكان را خواهند داد كه در كوتاه ترين مدت زمان تغييرات شگرفي را در سلامتي خود مشاهده كنيد و خواهيد ديد كه اين تغييرات باعث بهتر شدن زندگي و سلامت شما خواهد شد. مجموعه ما با داشتن راهنمايان و فروشندگان مختلف در اين زمينه به شما كمك خواهد كرد كه بهترين دستگاه تصفيه آب مورد نظر خود را خريداري كنيد و در اين زمينه دچار هيچ گونه مشكلي نشويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۳۸ توسط:pureabmarket موضوع:

راهنماي تشخيص دستگاه تصفيه آب اصل و فيك تقلبي

راهنماي تشخيص دستگاه تصفيه آب اصل و فيك تقلبي

 يكي از چالش هايي كه مشتريان موقع خريد دستگاه تصفيه آب با آن روبرو هستند تشخيص دستگاه اصل و تقلبي است، متاسفانه در سالهاي اخير به دليل مشكلاتي كه به وجود آمده بسياري از برند هاي معرف و صاحب نام وارد بازار نشده اند و يا قيمت هايي بسيار بالا داشته اند و به همين دليل عده اي سود جو شروع به كپي برداري از آنها و عرضه محصولات بي كيفيت با نام و نشان برندهاي معروف كرده اند و يا حتي برخي مواقع برند هاي اصل آورده ميشود و برخي از قطعات آن قبل از فروش باز و با قطعات ارزان تعويض ميشود و در نهايت تمامي اين موارد موجب فريب خوردن و ضرر و زيان خريداران شده است. ولي راه حل اين مشكل چيست؟

تشخيص قطعات و كيفيت آنها كاري بسيار دشوار است و تنها افرادي كه در اين رسته فعاليت دارند ميتوانند دستگاه هاي تقلبي و قطعات آنها را از دستگاه هاي تصفيه آب اصل را تشخيص دهند از اين رو پيشنهاد ما به خريداران براي خريدي مطمئن و درست، پيدا كردن فروشگاه‌ها و يا شركت‌هاي است كه داراي نام و نشان و اعتبار هستند.

معتبرترين برندهاي تصفيه آب تايواني در ايران

در حال حاضر برندهاي بسياري در زمينه تصفيه آب خانگي فعاليت مي كنند كه بيشتر آن ها جزو برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب به شمار مي آيند. در اين حال مي توان گفت كه با ورود دستگاه هاي تصفيه آب به منازل و همچنين تكامل تكنولوژيكي آن ها باعث شده است كه در طي سال هاي اخير انواع بيشتري از اين دستگاه ها به بازار وارد شود. دقت داشته باشيد كه فرايندي كه در اين دستگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد معمولا فرآيندهاي اسمزي است. اسمز به عنوان يك فرايند طبيعي شناخته شده است كه در طبيعت هم قابل مشاهده است. اين فرايند باعث مي شود كه آب از غلظت پايين به بالا برود و در هنگام جذب نيز در ريشه گياهان مشاهده مي شود. فرآيند اسمز معكوس فرايندي است كه در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب مشاهده مي شود. اين فرايند با اعمال فشار به مايع غليظ كه با يك پمپ فشار بالا انجام مي گيرد مايع با فشار را با فيلترهاي نيمه تراوا و گذرا ايجاد خواهد كرد كه تاثير بسزايي در بهبود شوري آب در مناطق لوله كشي شده دارد.

در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب با استفاده از فرايند اسمز معكوس در واقع آلاينده هاي بيشتري فيلتر مي شود و همين هم به همراه بالا بردن تعداد فيلترها باعث مي شود كه كيفيت آب تا حد زيادي بالا برود. اين سيستم در 99 درصد از موارد باعث مي شود كه املاح و آلاينده هايي كه باعث سختي آب شده اند از بين بروند و آبي بسيار با كيفيت را به چرخه وارد مي كند.

اين دستگاه ها كه به عنوان دستگاه هايي با برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب شناخته مي شوند تحت ليسانس كشور آمريكا و در كشور تايوان ساخته مي شوند و داراي استانداردهاي جهاني در اين زمينه هستند.

زينود Xinode

دستگاه تصفيه آب برند زينود يكي از محصولاتي است كه در آن از متريال و كيفيت بسيار مناسب استفاده شده است. اين دستگاه تصفيه آب با بهترين روش تصفيه و با حداكثر كيفيت اسمز معكوس عمل تصفيه را انجام ميدهد. هوزينگ ها و اتصالات اين دستگاه از بهترين كيفيت موجود در بازار بوده و با توجه به كيفيت اسمبل، ميتوان گفت كمترين ميزان نشتي آب را در تمامي مدل هاي تصفيه آب داراست. با توجه به اينكه قرار است يكبار دستگاه تصفيه آب براي منزل يا اداره ي خود خريد كنيد پيشنهاد ما برند xinode است. چرا كه كيفيت آن باعث خواهد شد، پس از خريد اين محصول را به همه آشنايان خود پيشنهاد دهيد. اين كيفيت بدست نيامده مگر با وسواس در توليد آن. بعنوان مثال فيلتر اليافي اين محصول 150 گرم بوده كه در تمامي دستگاه ها از فيلترهاي 80 گرم يا در بهترين حالت 110 گرمي استفاده شده است. فيلترهاي كربن پودري و كربن بلاك دستگاه تصفيه آب زينود نيز كه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است متشكل از كربن 100 درصد گياهي است كه در ديگر دستگاه هاي تصفيه آب از 25 درصد يا حداكثر 50 درصد كربن گياهي استفاده شده است.

سافت واتر

يكي از انواع دستگاه هاي تصفيه آب كه به عنوان يكي از برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب شناخته شده است دستگاه هاي تصفيه آب سافت واتر است. اين دستگاه ها كه به عنوان آب شيرين كننده شناخته مي شود در واقع داراي فيلترهاي شش مرحله اي است كه محصول كارخانه سافت واتر است. اين دستگاه ساخته كشور تايوان است كه به جرات مي توان گفت يكي از بهترين ها در زمينه دستگاه تصفيه آب خانگي به شمار مي آيد.

برند soft waterاين دستگاه چه از نظر كيفيت و چه از نظر برند به عنوان يكي از بهترين ها شناخته شده است. شما ميتوانيد اين دستگاه را يك جايگزين مناسب به جاي آب معدني داشته باشيد. دقت داشته باشيد كه اين دستگاه هم از روش و تكنولوژي اسمز معكوس استفاده مي كند كه PH آب را تنظيم مي كند و شما مي توانيد آبي سالم و گوارا داشته باشيد.

سي سي كا

برند سي سي كا يكي از برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب شناخته شده است كه همچنين از قديمي ترين مارك هاي دستگاه تصفيه آب هم به شمار مي آيد. دقت داشته باشيد كه قدرت حذف كليه ناخالصي ها هم در اين دستگاه وجود دارد كه باعث حذف نيترات و همچنين سختي آب مي شود. دستگاه هاي برقي كه با برق 24 ولت در اين زمينه ايجاد شده اند خاصيت آنتي باكتريال دارند. دقت داشته باشيد كه اين دستگاه همراه با كليه لوازم نصب و همچنين شيرهاي برداشت به شما ارائه خواهد شد.

تصفيه آب سي سي كا

آنچه كه بايد بدانيد اين است كه دستگاه هاي تصفيه آب سي سي كا داراي استانداردهاي مختلف جهاني است كه با پشتيباني مادام العمر به شما داده خواهد شد. نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب انواع دستگاه هاي تصفيه آب را به شما ارائه مي دهند. از اين رو مي توان گفت كه خريد اين دستگاه ها در واقع يك مسئله حساس است كه بايد به آن دقت كنيد. خريد دستگاه خوب تصفيه آب باعث مي شود كه شما بتوانيد آبي با كيفيت داشته باشيد.

آكواپرو

يكي ديگر از برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب، آكواپرو است. اين دستگاه به عنوان بهترين دستگاه تصفيه آب خانگي در ايران شناخته شده است كه با كيفيت برتر و همچنين برندي معتبر در ايران فعاليت مي كند. اين دستگاه ساخت كشور تايوان است و تحت ليسانس آمريكا توليد مي شود. اين دستگاه را مي توانيد با مخزن چهار ليتري خريداري كنيد كه همراه با شير اهرمي به شما ارائه مي شود.

تصفيه آب آكوادر بين برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب، دستگاه آكواپرو در واقع داراي مشخصات بسياري است. اين دستگاه داراي پوسترهاي پمپ است كه بدون صدا و لرزش هستند. همچنين اين دستگاه توانايي حذف كليه ناخالصي ها را نيز دارد و نيترات و نيتريت آب را از بين خواهد برد. اين دستگاه با دارا بودن قابليت آب شيرين كن در مناطقي كه مشكلاتي مانند شوري آب وجود دارد به شما كمك خواهد كرد كه بتوانيد به آساني به آب شيرين دسترسي داشته باشيد. دقت داشته باشيد كه اين دستگاه در زير سينك آشپزخانه نصب مي شود و فضاي زيادي از آن را اشغال نخواهد كرد. شما ميتوانيد همچنين از شيرهاي فانتزي در اين زمينه استفاده كنيد و زيبايي خانه خود را نيز افزايش دهيد.

اين دستگاه داراي قابليت ممبران است كه به صورت 13 لايه توليد مي شود. اين فيلترهاي تصفيه آب به عنوان بهترين نوع فيلترها در آمريكا شناخته شده اند كه به شما امكان نوشيدن يك آب سالم و گوارا را خواهند داد.

مشخصات دستگاه تصفيه آب اورجينال

دستگاه هايي كه توسط برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب توليد مي شوند در واقع تصفيه آب اورجينال هستند. دستگاه هايي مانند دستگاه هاي سافت واتر و ديگر دستگاه هايي كه نام برده شد حتما بايد به صورت اورجينال خريداري شوند. دقت داشته باشيد كه اين نوع دستگاه ها در مقايسه با تك اورينگ به صورت بهتر و قوي تر آب بندي مي شوند و در اين زمينه هيچ نگراني بابت خرابي هاي هوزينگ وجود ندارد. همچنين مي توان گفت كه دستگاه تصفيه آب اوريجيال همراه با يك شير آب مدرن و با روكش كروم ارائه مي شود كه در كنار سينك نصب مي شود و آب تصفيه شده از آن خارج مي شود. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه اورجينال بودن در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب بسيار مهم است. تصفيه آب اگر به صورت صحيح انجام گيرد در واقع بايد آلاينده هاي موجود در آب را خارج كند. دقت داشته باشيد كه همچنين اصل بودن قطعاتي مانند مخزن دستگاه و پمپ آن اهميت بسياري روي كيفيت آب خواهد داشت. اغلب گفته مي شود كه برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب در اين زمينه نشانه هايي را براي مشتريان خود تعبيه مي كنند كه باعث مي شود آن ها بتوانند اصل و فرع اين دستگاه ها را تشخيص دهند. مخزن تصفيه آب در واقع يك قطعه كاربردي و بسيار مهم است كه به طور حتم بايد اورجينال باشد.

در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب مانند دستگاه هاي سافت واتر و ديگر دستگاه هايي كه نام برده شد، مخزن به صورت اورجينال و پك شده از تايوان وارد مي شود. مخزن اين تانك ها داراي سه لايه است و به صورت آنتي باكتريال كار مي كند كه امكان رشد جلبك و همچنين ميكروب در آن صفر است. شما همچنين بايد بدانيد كه عمر اين مخازن بسيار بالاست. اين در حالي است كه مخازني كه به صورت فيك توليد مي شوند عموما تك لايه هستند و داراي عمر كوتاهي نيز هستند. متاسفانه افرادي كه تحت عنوان سودجويي در اين زمينه فعاليت مي كنند و برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب را نمي فروشند اين مخازن را به صورت غير اورجينال ارائه مي دهند كه بسيار هم بي كيفيت هستند و نارضايتي مشتريان را به دنبال خواهند داشت.

تفاوت دستگاه تصفيه آب تقلبي با اصل

شما توسط راه هاي بسياري مي توانيد اصل و فرع بودن برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب را تشخيص دهيد. اولين كاري كه در اين زمينه مي توانيد انجام دهيد اين است كه تعداد فيلترها را بررسي كنيد. دستگاه هاي تصفيه آب معمولا از 5 مرحله شروع به تصفيه مي كنند و ممكن است كه اين تعداد حتي تا 9 مرحله هم برسد. دقت داشته باشيد كه دستگاه هايي كه در بازار به فروش مي رسند اصطلاحا به عنوان دستگاه تصفيه آب شناخته مي شوند ولي شما بايد آن ها را بررسي كنيد و در صورتي كه تعداد فيلترها و مراحل آن ها كمتر از پنج تاست دستگاهي كه خريداري كرده ايد اصل نيست.

در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب نوع روش تصفيه نيز يكي ديگر از راه هايي است كه شما مي توانيد توسط آن اصل و فرع بودن دستگاه را بررسي كنيد. اين موضوع در تشخيص تصفيه آب به شما كمك فراواني خواهد كرد. همانطور كه ميدانيد شما بايد اين روش را به صورت اختصاصي بررسي كنيد اما چطور مي توانيد اين كار را انجام دهيد؟

نكته اي كه مي دانيد اين است كه دستگاه هاي تصفيه آب به خصوص از برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب داراي يك پمپ آب، يك مخزن، سوئيچ هاي هاي و لو پرشر، ترانس و فيلتر است. اين دستگاه ها معمولا داراي دو ورودي هستند كه آب از يك راه به آن ها وارد مي شود و از سمت ديگري به پساب ها مي رود. شما بايد از روش هاي مختلف فيلتراسيون در اين زمينه استفاده كنيد. در بخش سوم بهتر است كه دستگاه را بدون تضمين كاهش املاح خريداري نكنيد. در اين زمينه يك دستگاه پرتابل وجود دارد كه مي توانيد از آن كمك بگيريد. شما همچنين مي توانيد ميزان سختي آب را نيز در اين زمينه بررسي كنيد. اگر ميزان سختي آب بين 80 الي 90 درصد است در نتيجه شما بايد بدانيد كه دستگاهي كه خريداري كرده ايد جزو برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب نيست و آن را عودت دهيد. البته كه برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب به شما دستگاه هاي اصل خواهند داد.

 

دقت داشته باشيد كه هر دستگاه تصفيه آبي ممكن است كه بعد از مدت كوتاهي دچار مشكلات بسيار زياد شود. حتي بهترين نوع دستگاه ها نيز ممكن است كه در بخش قطعات دچار مشكل شود پس حتما دستگاه خود را از يك فروشنده معتبر خريداري كنيد و در ضمن از گارانتي دستگاه تصفيه آب خود نيز مطمئن باشيد.

خريد دستگاه تصفيه آب تايواني اصل

اگرچه بسياري از افراد قصد خريد اينگونه دستگاه ها را دارند اما به دليل آنكه نمي دانند يك دستگاه اصل چه ويژگي هايي دارد ممكن است كه دچار اشتباه شوند. در اين بخش مي خواهيم شما را با خريد دستگاه تصفيه آب تايواني اصل آشنا كنيم. شما بايد در خريد اين نوع دستگاه ها عوامل مهمي مانند منطقه سكونت را در نظر بگيريد. معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب در مناطق مختلف به مراكز معتبر آن بستگي دارد. در اين حال بايد بدانيد كه آب معمولا در نواحي مركزي ايران داراي كيفيت بهتري است. دقت داشته باشيد كه شما هم ميتوانيد در اين زمينه اين دستگاه ها را حتي از نواحي مركزي خريداري كنيد.

نكته اي كه بايد در زمينه خريد دستگاه تصفيه آب تايواني اصل به آن دقت كنيد اين است كه اين دستگاه ها داراي گواهينامه هاي مختلف در اين زمينه باشند چرا كه در غير اين صورت ممكن است كه دستگاهي تقلبي را خريداري كنيد. اين دستگاه ها داراي ويژگي هايي هستند كه در قسمت هاي بالاتر به بررسي آن ها پرداخته ايم. شما بايد اين محصولات را از جايي خريداري كنيد كه ويژگي هاي منحصر به فرد اين دستگاه ها را در اختيار شما قرار دهند. معمولا مجموعه هايي كه به صورت حرفه اي در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما خدمات پس از فروش را نيز خواهند داد كه براي شما بسيار مفيد خواهد بود. شما بايد برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب را از فروشنده هاي معتبر در اين زمينه بخواهيد.

معمولا بهترين دستگاه تصفيه آب خانگي به همراه راهنماي خريد دستگاه تصفيه آب به شما ارائه خواهد شد. همچنين قيمت دستگاه تصفيه آب نيز در اين مراكز به صورت معين شده خواهد بود و از شما قيمتي بيشتر گرفته نمي شود. اگر شما هم قصد خريد دستگاه تصفيه آب تايواني اصل را داريد بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد انجام دهيد اين است كه به دنبال مراكز معتبر و حتي آنلاين شاپ هايي باشيد كه اين دستگاه ها را به صورت اختصاصي، اورجينال و با قيمت مناسب به شما ارائه مي دهند.

https://tasfiehmarket.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۵:۴۶ توسط:pureabmarket موضوع:

آشنايي با معروف ترين دستگاه هاي تصفيه آب تايواني

آشنايي با معروف ترين دستگاه هاي تصفيه آب تايواني

در اين مقاله ما سعي در بررسي برندهاي مختلف دستگاه هاي تصفيه آب داريم و ميخواهيم برند هاي معرف و قوي آن را معرفي كنيم. اكثريت اين برندها ساخت كشور تايوان هستند ولي نكته جالبي كه در اين مقاله خواهيد خواند، معرفي برندي ايراني است كه توانسته در كيفيت با مدلهاي تايواني رقابت كند، اين محصول داراي كيفيت بسيار بالا مانند دستگاه هاي تايوان است و اين در حالي است كه قيمت آن از دستگاه هاي تايوان بسيار كمتر است. در ابتدا به معرفي اين اين برند ايراني ميپردازيم و در مرحله بعدي برندهاي قوي تايوان را معرفي ميكنيم.

دستگاه تصفيه آب خانگي به يكي از گزينه هاي ضروري زندگي تبديل شده است. در واقع اين دستگاه ها براي تهيه آب آشاميدني سالم مورد نياز بوده و شرايط براي زندگي استاندارد و سالم را فراهم مي‌كند. بسياري از افراد زماني كه مي خواهند دستگاه تصفيه آب خانگي بخرند، دچار سردرگمي مي شود. اين موضوع به خاطر اين است كه آن ها نمي دانند دستگاه تصفيه آب چه ماركي خوبه و چه برندي معروف ترين دستگاه تصفيه آب خانگي را عرضه مي كند؟

دستگاه تصفيه آب چه ماركي خوبه؟

در حال حاضر معروف ترين دستگاه تصفيه آب خانگي را مي‌توان در برندهاي تايوان جستجو كرد.

براي خريد معتبر ترين دستگاه تصفيه آب خانگي بايد بهترين دستگاه تصفيه آب خانگي را بشناسيد و آن ها را از نظر قيمت مقايسه كنيد. در اين صورت متوجه مي شويد مناسب ترين و مقرون به صرفه ترين گزينه براي خريد دستگاه كدام است؟

به طور كلي آب آشاميدني شهري با املاح مضر بسياري همراه است. اگرچه آب آشاميدني تحت پروسه و فرآيندهاي مختلف تصفيه مي‌شود اما واقعيت امر اين است كه تصفيه شهري قادر به تفكيك و جداسازي تمام املاح آب از جمله آلومينيوم، آهك، نيتريت، آرسنيك، نيترات و ... نيست.

اين مواد همراه با آب آشاميدني وارد بدن شده و مي‌توانند مشكلات بسياري را در طولاني مدت براي بدن انسان ايجاد كنند. بنابراين ما همواره به جمله پيشگيري بهتر از درمان است ايمان مي آوريم، به همين خاطر به دنبال معروف ترين دستگاه تصفيه آب خانگي هستيم. اين دستگاه مي ‌تواند شرايط بهينه و مطلوب براي تصفيه آب را فراهم كند و از بروز مشكلات جلوگيري نمايد. برخي از مواد محلول در آب بسيار خطرناك بوده و بايد حتماً در فرايند تصفيه آب آشاميدني حذف شوند. نيترات از جمله مواد بسيار مضر براي سلامتي انسان بوده كه مي تواند باعث سرطان در انسان شود. به همين خاطر بايد اين مواد حتماً از آب آشاميدني حذف شوند و به كمترين حد ممكن برسد.

اگرچه شهرداري و شوراي شهر نيز تصميمات زيادي در زمينه تصفيه كامل آب آشاميدني گرفتند اما متاسفانه هنوز هيچ گونه از اين برنامه ريزي ها و تصميمات به مرحله اجرا نرسيده و علت آن نيز هزينه هنگفت تصفيه كامل آب آشاميدني است.

به همين خاطر بهتر است اين تصفيه به شكل جزئي اما با رعايت استاندارد و و شرايط مقرون به صرفه در محيط منزل انجام شود. در اين صورت تمامي افراد از سالم بودن آب آشاميدني مطمئن مي شوند و با اطمينان آب مي نوشند.

بهترين برند تصفيه آب خانگي جايگزين دستگا هاي تايواني

دستگاه تصفيه آب برند زينود يكي از محصولاتي است كه در آن از متريال و كيفيت بسيار مناسب استفاده شده است. اين دستگاه تصفيه آب با بهترين روش تصفيه و با حداكثر كيفيت اسمز معكوس عمل تصفيه را انجام ميدهد. هوزينگ ها و اتصالات اين دستگاه از بهترين كيفيت موجود در بازار بوده و با توجه به كيفيت اسمبل، ميتوان گفت كمترين ميزان نشتي آب را در تمامي مدل هاي تصفيه آب داراست. با توجه به اينكه قرار است يكبار دستگاه تصفيه آب براي منزل يا اداره ي خود خريد كنيد پيشنهاد ما برند xinode است. چرا كه كيفيت آن باعث خواهد شد، پس از خريد اين محصول را به همه آشنايان خود پيشنهاد دهيد. اين كيفيت بدست نيامده مگر با وسواس در توليد آن. بعنوان مثال فيلتر اليافي اين محصول 150 گرم بوده كه در تمامي دستگاه ها از فيلترهاي 80 گرم يا در بهترين حالت 110 گرمي استفاده شده است. فيلترهاي كربن پودري و كربن بلاك دستگاه تصفيه آب زينود نيز كه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است متشكل از كربن 100 درصد گياهي است كه در ديگر دستگاه هاي تصفيه آب از 25 درصد يا حداكثر 50 درصد كربن گياهي استفاده شده است.

 بهترين برندهاي تصفيه آب خانگي تايواني

دستگاه هاي تصفيه آب تايواني يكي از بهترين آب تصفيه كن ها در بازار هستند. اين دستگاه ها در برندهاي مختلفي توليد مي شوند و كيفيت لازم براي تصفيه آب را به همراه دارند.

تصفيه آب آكواپرو

دستگاه آب آكواپرو يكي ديگر از مارك هاي معتبر دستگاه تصفيه آب است. اين دستگاه تصفيه آب خانگي بوده كه در مدل كيسي و غيره عرضه مي شود. اين دستگاه در زير سينك آشپزخانه قرار مي گيرد و فضاي كمي را به خود اختصاص مي‌دهد. جنس بدنه آن از فايبرگلاس بوده و امكان توليد۲۲۰ ليتر آب را در طي شبانه روز دارد. اين دستگاه نسبت به ساير دستگاه ها از ظاهر مناسب‌تري برخوردار بوده و شرايط براي توليد آب كاملاً بهداشتي را فراهم مي كند.

مزاياي معروف ترين دستگاه تصفيه آب آكواپرو

بهترين نوع دستگاه تصفيه آب آكواپرو داراي مزاياي بسياري است. فيلتر هاي اين دستگاه از مواد گياهي ساخته شده، همچنين اين دستگاه از توانايي بالا براي حذف آلاينده هاي موجود در آب آشاميدني برخوردار است . آكواپرو تمام استانداردها و موارد لازم براي كيفيت آب آشاميدني را مورد توجه قرار مي دهد. از پلاستيك فود گريد براي توليد و ساخت دستگاه آكوا پرو استفاده شده است.

تصفيه آب آكواپروآكواپرو داراي مخزن آب از نوع آنتي باكتريال است. اين دستگاه با عمر و دوام قابل توجهي عرضه مي‌شود و مي‌تواند تا ساليان سال مورد استفاده قرار بگيرد.

معروف ترين دستگاه تصفيه آب آكواپرو داراي فيلترهاي اليافي است. اين فيلترها براي غربال كردن رسوبات موجود در آب آشاميدني مورد استفاده قرار مي‌گيرد و مي‌توانند شرايط براي فيلتر ذرات و مواد با اندازه‌ي يك تا ۵ ميكرون را فراهم نمايند. در واقع تصفيه فيلترهاي اليافي به شكل فيزيكي انجام مي شود. براي اينكه بتوانيد از فيلترهاي اليافي جهت تصفيه كمك بگيريد، بهتر است فروشگاه هاي مناسب براي خريد دستگاه آب آكواپرو را انتخاب كنيد. شركت تصفيه ماركت يكي از شركت هاي فوق العاده در زمينه ي ارائه معروف ترين دستگاه تصفيه آب است.

اين شركت در زمينه ي ارائه انواع برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب خانگي تايواني فعاليت مي كند و دستگاه هاي تصفيه آب خانگي را با ضمانت كيفيت و گارانتي طلايي به مشتري عرضه مي كند.

تصفيه آب سافت واتر

دستگاه تصفيه آب سافت واتر به عنوان يكي از بهترين دستگاه هاي تصفيه آب خانگي  مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دستگاه عمليات تصفيه را به شكل چند مرحله اي انجام داده و اقدام به شيرين كردن آب آشاميدني نيز مي كند و مي توان گفت دستگاه آب سافت واتر يكي از با كيفيت ترين و بهترين آب تصفيه كن برند است كه به طور قابل توجهي در سطح جهاني مطرح مي شود. تصفيه آب سافت واتر بر پايه تكنولوژي اسمز معكوس فعال است.

تصفيه آب سافت واتر

به كمك دستگاه آب سافت واتر مي توان سختي آب را كم كرد. همچنين اقدام به تنظيم ميزان اسيديته آب نمود و ذرات بزرگ 0.0001 ميكرون را حذف كرد.فيلتر تصفيه آب سافت واتر به شكل كربني عرضه مي شود. اين دستگاه با فيلترهاي قدرتمند و كربني عرضه شده و فيلترهايش از جنس پوست نارگيل مي باشند. بنابراين هيچ گونه ضرري براي بدن انسان به همراه ندارند.

دستگاه آب سي سي كا

از معروف ترين دستگاه تصفيه آب خانگي بايد به تصفيه آب سي سي كا اشاره كرد. اين دستگاه توليد كشور تايوان و تحت ليسانس آمريكا قرار دارد. برند سي سي كا در زمينه توليد دستگاه آب تصفيه بسيار فعال بوده و از قديمي ترين و بزرگترين برندها به حساب مي آيد. اين دستگاه به روش فيلتر اسمز معكوس اقدام به تصفيه آب خانگي مي نمايد. همچنين قادر است ناخالصي‌هاي آب را تا يك هزارم ميكرون و مواد مضر همچون نيتريت و نيترات را از آب آشاميدني حذف كند.

تصفيه آب سي سي كا

اين دستگاه با شاسي فايبرگلاس ضد پوسيدگي و ضد زنگ عرضه شده و داراي يك مخزن ۱۶ ليتري آنتي باكتريال است. براي راه اندازي اين دستگاه تصفيه آب خانگي نياز به برق ۲۴ ولت داريم. از آنجايي كه قيمت دستگاه تصفيه آب تايواني مناسب بوده، بنابراين  خريد تصفيه آب سي سي كا مي تواند گزينه مطلوبي باشد. اين نوع دستگاه با ضمانت يك ساله به مشتري عرضه مي شود.

نكات مهم در خريد بهترين دستگاه تصفيه آب خانگي

براي خريد دستگاه آب سي سي كا مي‌توانيد از فروشگاه هاي معتبر همچون تصفيه ماركت خريد كنيد. در واقع اين فروشگاه نصب رايگان براي مشتريان انجام داده و دستگاه تصفيه آب خانگي را در محل به شكل تست شده به مشتري تحويل مي دهد .ضمن اينكه ضمانت يكساله نيز به مشتري ارائه مي كند تمامي خدمات براي رضايت مشتري مدنظر قرار مي دهد.

عرضه برند سي سي كا

يكي از معتبر ترين دستگاه تصفيه آب خانگي مي تواند برند سي سي كا باشد. اين برند با چهار گالن معادل 16 ليتر عرضه شده و داراي گيج فشار است. دستگاه آب سي سي كا قادر به شيرين كردن آب شور نيز مي‌باشد. همچنين ميزان اسيديته آب را تنظيم كرده و سختي آن را كم مي كند. اين دستگاه در زير سينك آشپزخانه قرار گرفته و آب تصفيه شده را از طريق يك شير مجزا در اختيار شما قرار مي دهد. همچنين مجهز به بوستر پمپ قوي، شير ميكس و... نيز مي باشد.

بهترين مدل دستگاه تصفيه آب سي سي كا از عملكرد و كيفيت بالايي برخوردار است.

عملكرد دستگاه آب سي سي كا مي تواند به شكل سه مرحله، پنجم مرحله، شش مرحله و هشت مرحله باشد. تصفيه آب سي سي كا از نوع شش و هشت مرحله نسبت به ساير دستگاه هاي برند سي سي كا از اهميت به مراتب بالايي برخوردار است. در واقع اين دستگاه ها هم تمام آلاينده ها و ناخالصي هاي آب را حذف مي كنند و هم كيفيت آب خروجي را تضمين مي كنند. در دستگاه ۶ مرحله اي سي سي كا ۶ فيلتر به شكل متوالي و پشت سر هم قرار مي گيرند و شرايط براي تصفيه آب در ۶ مرحله را فراهم مي كنند. هر كدام از اين فيلترها با يك مكانيزم خاص معرفي شده و براي هدف خاصي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

انواع فيلتر سي سي كا

قيمت دستگاه آب سي سي كا با توجه به نوع فيلتر و اين مراحل تصفيه آب متفاوت مي باشد.

اين فيلتر ها براي جلوگيري از وارد شدن لاي و رسوبات به داخل آب مورد استفاده قرار مي گيرد. در واقع شفافيت و زلال بودن آب آشاميدني با اين نوع فيلتر كه به نام فيلتر پلي پروپيلن معروف است، تامين مي شود. ممكن است لوله هاي آب آشاميدني معيوب يا دچار خوردگي باشد، در چنين حالتي احتمال ميكس شدن مواد اضافي با آب آشاميدني در هنگام انتقال آب وجود دارد. بنابراين وجود چنين فيلتري مي تواند از وارد شدن اين رسوبات به آب آشاميدني جلوگيري نمايد. فيلتر كربن گرانولي

يكي ديگر از فيلترهاي مهم در معروف ترين دستگاه تصفيه آب است. اين فيلتر دو وظيفه مهم را در دستگاه آب سي سي كا انجام مي‌دهد. اول اين كه شرايط براي جذب آلاينده هاي شيميايي را فراهم مي كند و دوم اينكه موادي همچون آفت كش ها و كلر را از آب آشاميدني جدا مي‌سازد. همين مسئله بر روي طعم و مزه آب تاثير زيادي دارد و باعث مي‌شود آب به شكل استاندارد مورد استفاده قرار بگيرد. بنابراين فيلتر كربن گرانولي بر روي طعم، بو و مزه آب تاثير زيادي دارد.

فيلتر كربن بلاك CTO

يكي ديگر از فيلترهاي به كار رفته در معروف ترين دستگاه تصفيه آب فيلتر كربن بلاك CTO مي باشد. اين فيلتر از نوع كربن پودري بوده و كاري مشابه فيلتر كربن گرانولي انجام مي دهد. در واقع تنها تفاوت ميان اين دو فيلتر اين است كه المان هاي دروني فيلتر كربن بلاك به شكل پودري بوده و همين مسئله امكان تماس بيشتري با آلاينده‌ها را براي فيلتر فراهم مي‌كند. در نتيجه در اين فيلتر شرايط مناسب تري براي حذف آلاينده هاي بيشتر فراهم مي شود. اگرچه قسمت زيادي از كلر در فيلتر كربن گرانولي تفكيك و جداسازي مي‌شود اما اصلي ترين و مهمترين عملكرد تصفيه در مرحله چهارم با عملكرد فيلتر كربن بلاك CTO تكميل مي گردد.

فيلتر ممبران

اصلي ترين و مهمترين فيلتري كه در معروف ترين دستگاه تصفيه آب به كار گرفته شده فيلتر ممبران 13 لايه درجه يك آمريكايي است. اين فيلتر فرآيند اسمز معكوس را انجام مي دهد. اين ۱۳ لايه حالت غشايي داشته و داراي سوراخ هاي بسيار ريز از نوع نانو هستند. در واقع با اين فيلترهاي بسيار ريز تنها اجازه ورود به مولكول‌هاي آب داده مي‌شود بنابراين فلزهاي سنگين كه سبب سرطان مي‌شوند، در اين مرحله به طور كامل از آب آشاميدني حذف مي گردند.

فيلتر مينرال

همچنين موادي همچون نمك، نيترات و ... نيز از اين مرحله حذف مي شوند. فيلتر مينرال يكي ديگر از فيلتر هاي به كار گرفته شده در دستگاه تصفيه آب است. اين فيلتر براي حفظ مواد معدني لازم و ضروري مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر چه درون آب املاح مضر بسياري وجود دارند و اين املاح بايد خنثي يا تصفيه شوند اما املاحي نيز وجود دارند كه براي بدن بسيار مفيد هستند. بنابراين بايد در پروسه تصفيه نگهداري شوند. كلسيم و منيزيم عنصر مفيد براي سلامت دندان، استخوان و پوست مي باشند كه از طريق آب آشاميدني نيز تامين مي‌شوند.

فيلترهاي ديگري نيز مي توانند با فيلتر مينرال جايگزين شوند. فيلتر فرابنفش يا UV يكي ديگر از فيلترهايي است كه براي دستگاه تصفيه آب مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين نوع فيلتر ويروس ها، قارچ ها و ميكروب ها از آب آشاميدني حذف مي شوند.

راهنماي خريد بهترين دستگاه تصفيه آب خانگي

براي خريد بهترين دستگاه تصفيه آب بايد چند نكته مهم را مورد توجه قرار دهيد. اول اينكه اين دستگاه از معروف ترين دستگاه تصفيه آب باشد. در واقع اين نوع دستگاه ها بايد در برندهاي معتبر خريداري شوند. همچنين براي خريد معروف ترين دستگاه تصفيه آب بايد فروشگاه هاي معتبر همچون تصفيه ماركت را انتخاب كنيد. در گام آخر نيز بايد مقايسه لازم بين قيمت دستگاه تصفيه آب تايواني و ساير برندها را انجام دهيد. در اين صورت متوجه بهينه بودن خريد معروف ترين دستگاه تصفيه آب تايواني خواهيد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۵:۲۳ توسط:pureabmarket موضوع: