pureabmarket pureabmarket .

pureabmarket

قيمت و خريد دستگاه تصفيه آب مخزن دار

قيمت و خريد دستگاه تصفيه آب مخزن دار

دستگاه هاي تصفيه به روش اسمز معكوس به دليل اينكه داراي خروجي كم از سمت ممبران هستند، و براي تامين فشار مناسب آب خروجي، براي اين دستگاه ها يك عدد مخزن تعبيه شده تا آب تصفيه شده در آن ذخيره شود و در زمان نياز با فشار زياد از مخزن خارج شود. اين مخزنها تحت فشار هستند و فشار هواي درون آنها آب را با شدت به بيرون ميفرستند. دستگاه هاي فيلتراسيون به دليل آنكه ممبران ندارند و به روش اسمز معكوس آب را تصفيه نميكنند هيچ مخزني ندارد.

تفاوت تصفيه آب مخزن دار و بدون مخزن:

1-در دستگاه تصفيه آب مخزن دار ، هميشه حجم مشخصي از آب تصفيه شده در دسترسمان خواهد بود و نگراني از بابت كمبود آب و اتلاف وقت نخواهيم داشت. در صورتيكه در دستگاه بدون مخزن ، اينچنين نيست.

2-اگر در مواقعي آب شهري قطع شود ، به دليل وجود مخزن آب شرب در اختيارمان خواهد بود.

3-اگر برق دچار قطعي و دستگاه خاموش شود ، آب تصفيه شده در مخزن براي مدتي وجود دارد.

4-اگر دستگاه تصفيه آب مخزن دار را استفاده كنيم ، فشار آب خروجي از شير ، بيشتر از مواقعي است كه دستگاه بدون مخزن باشد.

5-وجود پمپ فشار در نوع مخزن دار سبب مي شود كه فشار آب را بتوانيم تنظيم كنيم.

6-دستگاه تصفيه بدون مخزن ، معمولا از فيلتراسيون ساده (اولترافيلتراسيون) براي تصفيه آب استفاده مي كنند . منظور از فيلتراسيون ساده يعني اينكه جداسازي مواد و پاكسازي آب به طور ساده تر و بدون عمليات 6 يا 7 گانه به روش اسمز معكوس ، انجام مي گيرد. به همين دليل ، سرعت بالاتري دارند اما دقت كمتري نيز در تصفيه خواهند داشت . و احتياج به مخزن آب نيز ، اين گروه ندارند.

7-معمولا دستگاه تصفيه آب مخزن دار ، چون انواع آلودگي ها به همراه املاح و تركيبات مضر را جدا مي كند ، براي مناطقي كه ميزان رسوبات بيشتر است ، كاربرد دارند . به طور كلي كاربري اين نوع دستگاه ، به عنوان بهترين دستگاه تصفيه آب ، با توجه به عملكرد بالاي آن ، توصيه بيشتري مي شود.

ويژگي هاي مخزن تصفيه آب در دستگاه تصفيه آب مخزن دار

 چون آب تصفيه شده نهايي ، در مخزن ذخيره سازي مي شود ، اين قسمت از دستگاه بايد ويژگي ها و كيفيت مطلوبي داشته باشد . آب تصفيه شده چون خالص و بدون كلر مي باشد در صورت عدم رعايت نكات بهداشتي به سرعت مي تواند محلي براي رشد ميكروبها و عوامل ويروسي و باكتريايي شود.

مخزن مناسب ، از مواد اوليه بهداشتي و با كيفيت بايد ساخته شده باشد . همچنين اگر از لايه مقاوم فلزي توليد شده باشد به مراتب بهتر از انواع پلاستيكي آن خواهد بود.

حتما اگر مخزن از پلاستيك و فايبرگلاس است ، سالي يك بار داخل آن بايد شستشو داده شود و هر 3 سال به دليل افت كيفيت ، مخزن تصفيه آب بهتر است تعويض شود.

براي خروج تمام آب از مخزن ، معمولا از يك كيسه هوا در داخل مخزن استفاده مي شود تا آب را از مخزن دستگاه خارج كند ، اين كيسه هم بايد هر از چند گاهي شارژ شود.

بهترين مخزن تصفيه آب متعلق به شركت هاي تايواني مخصوصا تانك پك مي باشد كه علاوه بر كيفيت بالا و ماندگاري طولاني بدون افت كيفيت، استانداردهاي جهاني مانند NSF را هم دارا است.

بهترين برند آب تصفيه كن داراي منبع

 بهترين شركت هاي سارنده دستگاه تصفيه آب مخزن دار ، كمپاني هاي تايواني و آمريكايي هستند . در اين ميان اگر بخواهيم به برندهاي برتر در اين ميان ، اشاره كنيم ميتوانيم برند سي سي كا و سافت واتر را نامببريم . دستگاه تصفيه آب مخزن دار ساخته شده توسط اين شركت ها ؛ داراي سيستم تصفيه به روش اسمز معكوس بوده ، كه 7 تا 8 مرحله امكان تصفيه آب را فراهم مي آورند.

راهنماي خريد دستگاه تصفيه آّب

- براي خريد بهترين دستگاه تصفيه آب ، بهتر است اول نياز خود را براي خريد دستگاه مشخص كنيد. اينكه چه كيفيتي را از آب تصفيه شده انتظار داريم . به اين ترتيب ميتوانيد تصميم به خريد دستگاهي بدون مخزن و با روش UF ميكنيد و يا دستگاهي با روش اسمز معكوس و مخزن دار .

- بهترين كمپاني هاي دنيا در توليد دستگاه تصفيه آب ، تايواني و آمريكايي هستند. براي خريد بهتر است سراغ اين برندها رفته و با خريدي مطمئن از نمايندگي هاي معتبر اين محصولات ، دستگاهي مجهز و با كيفيت خريداري نمائيد.

- انتخاب دستگاه بر مبناي تعداد فيلترهاي به كار رفته در آنها و مراحل تصفيه

- انتخاب بر مبناي فضايي كه در دسترس داريد . مدل هاي زيرسينكي كه داخل كابينت قرار مي گيرند و شير خروجي روي ظرفشويي نصب مي شود و يا مدل هاي روميزي كه روي كابينت ها قرار خواهند گرفت و هماهنگي كامل با ساير اجزاي آشپزخانه خواهد داشت.

- جنس فيلترها و همچنين شيرآلات و اتصالات نيز از اهميت بالايي برخوردارند.

- نوع كيفيت قطعات پلاستيكي هم در دستگاه نيز مهم مي باشد.

- كيفيت مخزن تصفيه آب و جنس به كار رفته در آن كه بهتر است از نوع فلزي و استيل باشد ، هم از موارد بسيار مهم است.

بهترين دستگاه تصفيه آب مخزن دار

خريد اينترنتي دستگاه تصفيه آب

براي خريد يك دستگاه تصفيه آب مخزن دار ، و يا بدون مخزن مي توانيد از طريق راهنماي خريد دستگاه تصفيه آب و مشاوره هاي تخصصي شركت تصفيه ماركت ، اقدام به خريد اينترنتي بهترين دستگاه تصفيه آب ، نموده و از خدمات و پشتيباني هاي اين شركت براي بازه زماني طولاني مدت ، بهره ببريد.

خريد اينترنتي دستگاه تصفيه ، اين امكان را به شما مي دهد كه بدون صرف وقت و انرژي زياد و هزينه هاي حمل و نقل ، تنها با چند كليك ، به انواع مدل هاي دستگاههاي تصفيه آب ، دسترسي پيدا كرده و با مقايسه مشخصات ، قيمت ها و مشاوره ها در اين زمينه ، بتوانيد بهترين و مطمئن ترين خريد را داشته باشيد.

منبع : دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۹:۲۲ توسط:pureabmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :