pureabmarket pureabmarket .

pureabmarket

فروش عمده دستگاه تصفيه آب و اعطاي نمايندگي

فروش عمده دستگاه تصفيه آب و اعطاي نمايندگي

دستگاه هاي تصفيه آب از روش هاي گوناگوني براي اين كار استفاده مي كنند. يكي از معروف ترين و كارآمدترين اين روش ها روش اسمز معكوس يا Reverse Osmosis يا RO است كه با كمك فشار جريان اسمزي آب را برعكس مي كند. به طور كلي خود پروسه ي اسمز يكي از پروسه هاي موجود در طبيعت بوده و به اين صورت است كه آبي كه داراي غلظت كي است همواره تمايل دارد تا خود را به سمت غلظت هاي بالا بكشاند.

از جمله فرآيندهاي اسمزي طبيعي مي توان به ريشه ي گياهان اشاره كرد كه آب را به كمك تارهاي ريشه از داخل خاك جذب مي كنند و يا اتفاقي كه در كليه هاي انسان مي افتد و آبي كه در داخل خون است به وسيله ي آن گرفته مي شود. حال اين سوال پيش مي آيد كه پروسه ي اسمز معكوس چيست؟

در بهترين دستگاه هاي تصفيه آب خانگي كه با اين روش كار مي كنند از يك پوسته كه به صورت نيمه تراوا است كمك گرفته مي شود. سپس به مايعي كه غليظ تر است يعني آبي كه حاوي آلاينده ها است فشار زيادي .وارد مي شود كه سبب مي شود آب از غشا نيمه تراوا عبور كند اما آلاينده ها در آن (غشا) باقي بمانند.

به نوعي به وسيله ي اين پروسه تمامي آلاينده ها فيلتر مي شوند و آب بدون آلودگي از غشا خارج مي شود. اعمال فشار در اين روش به كمك يك پمپ فشار صورت مي گيرد. به كمك اين روش ميزان آلودگي هايي كه به دام مي افتند افزايش پيدا كرده و علاه بر اين اگر فيلترهاي به كار رفته در دستگاه هم با كيفيت باشند و تعداد و تنوع آنها را بيشتر كنيم مي توانيم از سطح كيفي نهايي آب به دست آمده اطمينان خاطر داشته باشيم. از جمله ي برندهايي كه از روش اسمز معكوس براي سيستم تصفيه ي خود بهره مي برند مي توان به سي سي كا CCK سافت واتر SOFT WATER و آكواپرو AQUA PRO اشاره كرد.

معرفي دستگاه تصفيه آب زينود

 فقط يكبار دستگاه تصفيه آب خريد كنيد اما با كيفيت! كساني كه از دستگاه تصفيه آب زينود استفاده ميكنند بهترين مبلغان اين برند هستند. كيفيت برند XINODE بعلت وسواس در توليد بسيار قابل توجه است. در اين دستگاه از فيلتر اليافي 150 گرمي استفاده شده در حالي كه در اكثر برندها اين فيلتر بين 80 تا 110 گرم وزن دارد علاوه بر اين فيلتر‌هاي كربني UDF و CTO در دستگاه تصفيه آب XINODE از كربن 100 درصد گياهي با اكتيويته بسيار بالا استفاده شده و اين درحالي است كه در اكثر دستگاه هاي تصفيه آب از فيلتر با 25 الي 50 درصد كربن گياهي استفاده ميشود. تمامي اين ادعاها از طريق آزمايشگاه قابل اثبات است. مخزن دستگاه تصفيه آب XINODE با بدنه فلزي و استحكام بسيار بالا و حجم ذخيره آب تا حدود 13 ليتر به صورت واقعي، از ويژگي‌هاي اين دستگاه ميباشد.همچنين استفاده از ديافراگم با كيفيت بوتيل درجه يك در اين مخزن موجب كيفيت بسيار بالا و برتري اين محصول شده است. از ديگر ويژگي هاي دستگاه تصفيه آب زينود وجود شير بك واش به منظور شستشوي هوزينگ فيلتر ممبران است. تمامي اين موارد نشان دهنده ي آن است كه كيفيت آب، اتفاقي نيست.

معرفي دستگاه تصفيه آب سي سي كا CCK

اين دستگاه  همانطور كه در بالا هم گفته شد به وسيله ي سيستم اسمز معكوس كار ميكند و از دو فيلتر يونيزه كردن آب (همان فيلتر تبديل آب به آب قليايي) و فيلتر مينرال نيز بهره مي برد كه همين امر سبب مي شود كيفيت نهايي آبي كه به دست مي آيد بسيار بالا بوده و حتي خاصيت هاي مفيدي هم در بر داشته باشد. دستگاه سي سي كا به وسيله ي پروسه ي اسمز معكوس مي تواند سختي آب، نيترات ها و نيتريت هاي موجود در آن را حذف كند و به وسيله ي يونيزه كردن آب در آن خاصيت هاي آنتي اكسيداني و مقابله با سرطان به وجود مي آورد.

اين دستگاه به صورت 8 مرحله اي بوده و فيلترهايي كه در آن به كار مي روند عبارت هستند از: فيلتر پلي پروپيلن، فيلتر كربن اكتيو يا UDF، فيلتر كربن بلاك يا CTO، فيلتر ممبران، فيلتر پست كربن، فيلتر مينرال، فيلتر ORP و فيلتر AM. اين دستگاه در شمار بهترين دستگاه هاي تصفيه آب به شمار مي آيد و ساخت كشور تايوان بوده و تحت ليسانس آمريكا به توليد مي رسد. كاركرد اين دستگاه به وسيله ي برق بيست و چهار ولت صورت مي گيرد و با بهره مندي از بوستر پمپ بسيار قوي (125 psi) كاملا بدون صدا و لرزيدن عمل مي كند.

فيلتر ممبران كه يكي از مهم ترين فيلترها براي دستگاه هاي تصفيه ي آب خانگي است در برند سي سي كا سيزده لايه بوده و ساخت كشور آمريكا است. فيلتر يونيزه كردن آن هم بسيار با كيفيت بوده و از FDA تاييديه گرفته است.

معرفي دستگاه تصفيه آب سافت واتر SOFT WATER

اين برند كه در كشور تايوان توليد مي شود يكي از بهترين برندها در حوزه ي توليد دستگاه هاي تصفيه آب است و شهرتي جهاني دارد . در ايران هم برند سافت واتر در زمره ي با قدمت ترين برندهايي است كه وارد كشور شده است و بيش از 20 سال است كه اين دستگاه در داخل كشور مورد استفاده قرار مي گيرد. البته چندين سال است كه اين دستگاه به صورت كامل و اسمبل شده به كشور وارد نمي شود بلكه تمامي قطعه هاي سازنده ي آن در بازار موجود بوده و در داخل كشور خودمان اسمبل مي شود و به نوعي مونتاژ شده ي ايران است. با توجه به اين موضوع اگر تصميم به خريد اين دستگاه را داريد بهترين كار اين است كه به نمايندگي معتبر دستگاه تصفيه آب مراجعه كنيد تا خيالتان بابت اصل بودن قطعه هاي دستگاه راحت باشد.

دستگاه تصفيه آب سافت واتر به صورت هاي 5 مرحله اي، 6 مرحله اي، 7 مرحله اي و 8 مرحله اي به توليد مي رسد و از تكنولوژي اسمز معكوس هم در سيستم خود استفاده مي كند. مخزن اين دستگاه از انواع ضد باكتري بوده كه يكي از بهترين و پرطرفدارترين انواع مخزن ها مي باشد. شير كنار سينك اين دستگاه از جنس برنج بوده و روي آن را با يك روكش كرم رنگ كاور كرده اند كه به آن جذابيت خاصي بخشيده است. همچنين اين دستگاه امكان ذخيره ي آب براي وقتي كه اب در دسترس نيست هم دارد. اين دستگاه به راحتي تماميم آلاينده هاي موجود در آب اعم از نيتريت ها، سختي آب، اكسيد فلزات، فلزات سنگين و غيره را را حذف كرده و آبي گوارا و سودمند را در اختيار فرد قرار مي دهد.

معرفي دستگاه تصفيه آب آكوا پرو AQUA PRO

 اين دستگاه هم مانند دو برند قبلي تايواني بوده اما در ايران توليد و اسمبل مي شود. سيستمي كه در دستگاه تصفيه آب آكوا پرو مورد استفاده قرار مي گيرد از نوع اسمز معكوس بوده و عموما به صورت 6 مرحله اي، 7 مرحله اي و 8 مرحله اي به بازار عرضه مي شود.

خوب است بدانيد اين تفاوت در تعداد مرحله ها به علت تفاوت در تعداد فيلترهاي به كار رفته در دستگاه است و هرچه تعداد اين فيلترها بيشتر باشد يعني دستگاه داراي عملكرد بيشتري در مقايسه با دستگاه هايي است كه تعداد فيلترها و نيز مرحله هاي كمتري دارند. اين دستگاه از يك فيلتر ممبران بسيار با كيفيت بهره مي برد كه سيزده لايه داشته و ساخت كشور آمريكا است و از نظر طول عمر مي توانيد از آن مطمئن باشيد. همچنين فيلتر مينرال استفاده شده در دستگاه هاي برند آكوا پرو ساخت تايوان بوده و بسيار باكيفيت هستند. اين دستگاه تمامي استانداردهاي بين المللي از جمله CE, FDA, WATER QUALITY, NSF و غيره را دارا مي باشد و بسيار باكيفيت و مطمئن است.

فروش عمده قطعات و فيلترهاي تصفيه آب

يكي از مهم ترين دغدغه هاي هر شخصي براي خريد دستگاه تصفيه آب پيدا كردن محلي معتبر و مجاز است كه دستگاه هاي تصفيه آب اورجينال و با كيفيت بالا ارائه مي دهند. همچنين مغازه داران و فروشندگان نيز به دنبال محلي معتبر براي خريد عمده ي آب تصفيه كن هستند.

يكي از بهترين نمايندگي هاي فروش عمده خود دستگاه و نيز قطعه ها و فيلترهاي آن تصفيه ماركت است. در اين فروشگاه تمامي فيلترهاي دستگاه هاي آب تصفيه كن به همراه قطعه هاي سازنده ي آن موجود بوده و شما مي توانيد با اطمينان خاطر از كيفيت و نيز اصل بودن قطعات تصفيه آب و فيلترها اقدام به خريد كنيد. قيمت هاي ارائه شده نيز كاملا منصفانه و منطقي هستند و از اين لحاظ نيز شما مي توانيد با اطمينان خاطر تجربه ي خريد خوبي را داشته باشيد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت آن به آدرس  www.tasfiehmarket.comاز محصولات و قطعه هايي كه ارائه مي كنند اطلاع پيدا كنيد.

دستگاه تصفيه آب aqua pro

هميشه يكي از مهم ترين سوال هاي هر فردي در هنگام خريد هر چيزي از كوچك گرفته تا بزرگ، خوردني تا غير خوردني و غيره قيمت ان است. خريد دستگاه تصفيه آب هم از اين قاعده مستثني نيست و افراد در درجه ي اول به دنبال قيمت آن هستند تا بتوانند دستگاهي خوب و باكيفيت و در عين حال با صرفه ي اقتصادي و قيمت خوب تهيه كنند. دستگاه آب تصفيه كن و قطعه هاي مختلف تشكيل دهنده ي آنها داراي قيمت هاي مختلف و متفاوتي هستند كه اين قيمت ها به عامل هاي مختلفي وابسته است و قيمت گذاري بر اين اساس انجام مي شود.

براي مثال برند دستگاه و يا قطعه ي مورد نظر يكي از مهم ترين فاكتورهايي است كه روي قيمت تاثيرگذار است هرقدر برند معروف تر و محبوب تر باشد قسمت دستگاه يا قطعه نيز بالاتر مي رود. يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت دستگاه هاي تصفيه آب تعداد فيلترهاي به كار رفته در آنها و نوع آنها است. همچنين تعداد مرحله هاي دستگاه نيز بر قيمت آن تاثيرگذار است. فيلترهاي مورد استفاده، كيفيت و نوع و برند آنها هم در قيمت گذاري دستگاه هاي آب تصفيه كن خانگي بسيار مهم بوده و سبب اختلاف قيمتي در دستگاه هاي مختلف مي شوند. و البته كه كيفيت دستگاه هم بسيار تاثيرگذار است. براي اطلاع از ليست قيمت قطعات تصفيه آب ميتوانيد به سايت تصفيه ماركت كه آدرس آن در بالاتر آورده شده است مراجعه كنيد و مقايسه ي قيمت ها با ساير فروشگاه ها متوجه تفاوت ها شويد.

خريد و دريافت نمايندگي فروش تصفيه آب

برخي افراد تمايل دارند تا به عنوان نمايندگي فروش دستگاه هاي تصفيه آب مشغول به كار شوند. براي اين منظور تصفيه ماركت براي خريد عمده شما پيشنهادات خوبي ارائه مي دهد. اگر شما هم تمايل داريد تا به عنوان يك مركز فروش دستگاه تصفيه آب خانگي فعاليت كنيد مي توانيد با شركت تصفيه ماركت جهت خريد عمده دستگاه و اخذ نمايندگي در تماس باشيد. با مراجعه به سايت ان و از سربرگ درخواست نمايندگي مي توانيد به صفحه ي دريافت نمايندگي فروش دستگاه تصفيه آب خانگي رفته و فرمي كه در اين صفحه موجود است را پر كرده و براي ما ارسال كنيد.

در اين فرم اطلاعاتي از قبيل اطلاعات شخصي مانند نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، سال تولد و غيره، اطلاعات تماس مانند ايميل، تلفن همراه و ثابت، و نيز وضعيت سابقه ي كار مرتبط و نشاني محلي كه قرار است نمايندگي در آنجا داير شود و غيره از شما خواسته مي شود. هنگامي كه درخواست به دست شركت برسد آن را تحت بررسي قرار داده و در صورتي كه فرد مورد نظر واجد شرايط شناخته شود با وي تماس برقرار مي شود و در اين تماس تمامي شرايط براي او گفته مي شود. سپس فرد با حضور در دفتر شركت نسبت به نوشتن قرارداد و امضاي آن اقدام مي كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۴۲ توسط:pureabmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :