pureabmarket pureabmarket .

pureabmarket

راهنماي تشخيص دستگاه تصفيه آب اصل و فيك تقلبي

راهنماي تشخيص دستگاه تصفيه آب اصل و فيك تقلبي

 يكي از چالش هايي كه مشتريان موقع خريد دستگاه تصفيه آب با آن روبرو هستند تشخيص دستگاه اصل و تقلبي است، متاسفانه در سالهاي اخير به دليل مشكلاتي كه به وجود آمده بسياري از برند هاي معرف و صاحب نام وارد بازار نشده اند و يا قيمت هايي بسيار بالا داشته اند و به همين دليل عده اي سود جو شروع به كپي برداري از آنها و عرضه محصولات بي كيفيت با نام و نشان برندهاي معروف كرده اند و يا حتي برخي مواقع برند هاي اصل آورده ميشود و برخي از قطعات آن قبل از فروش باز و با قطعات ارزان تعويض ميشود و در نهايت تمامي اين موارد موجب فريب خوردن و ضرر و زيان خريداران شده است. ولي راه حل اين مشكل چيست؟

تشخيص قطعات و كيفيت آنها كاري بسيار دشوار است و تنها افرادي كه در اين رسته فعاليت دارند ميتوانند دستگاه هاي تقلبي و قطعات آنها را از دستگاه هاي تصفيه آب اصل را تشخيص دهند از اين رو پيشنهاد ما به خريداران براي خريدي مطمئن و درست، پيدا كردن فروشگاه‌ها و يا شركت‌هاي است كه داراي نام و نشان و اعتبار هستند.

معتبرترين برندهاي تصفيه آب تايواني در ايران

در حال حاضر برندهاي بسياري در زمينه تصفيه آب خانگي فعاليت مي كنند كه بيشتر آن ها جزو برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب به شمار مي آيند. در اين حال مي توان گفت كه با ورود دستگاه هاي تصفيه آب به منازل و همچنين تكامل تكنولوژيكي آن ها باعث شده است كه در طي سال هاي اخير انواع بيشتري از اين دستگاه ها به بازار وارد شود. دقت داشته باشيد كه فرايندي كه در اين دستگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد معمولا فرآيندهاي اسمزي است. اسمز به عنوان يك فرايند طبيعي شناخته شده است كه در طبيعت هم قابل مشاهده است. اين فرايند باعث مي شود كه آب از غلظت پايين به بالا برود و در هنگام جذب نيز در ريشه گياهان مشاهده مي شود. فرآيند اسمز معكوس فرايندي است كه در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب مشاهده مي شود. اين فرايند با اعمال فشار به مايع غليظ كه با يك پمپ فشار بالا انجام مي گيرد مايع با فشار را با فيلترهاي نيمه تراوا و گذرا ايجاد خواهد كرد كه تاثير بسزايي در بهبود شوري آب در مناطق لوله كشي شده دارد.

در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب با استفاده از فرايند اسمز معكوس در واقع آلاينده هاي بيشتري فيلتر مي شود و همين هم به همراه بالا بردن تعداد فيلترها باعث مي شود كه كيفيت آب تا حد زيادي بالا برود. اين سيستم در 99 درصد از موارد باعث مي شود كه املاح و آلاينده هايي كه باعث سختي آب شده اند از بين بروند و آبي بسيار با كيفيت را به چرخه وارد مي كند.

اين دستگاه ها كه به عنوان دستگاه هايي با برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب شناخته مي شوند تحت ليسانس كشور آمريكا و در كشور تايوان ساخته مي شوند و داراي استانداردهاي جهاني در اين زمينه هستند.

زينود Xinode

دستگاه تصفيه آب برند زينود يكي از محصولاتي است كه در آن از متريال و كيفيت بسيار مناسب استفاده شده است. اين دستگاه تصفيه آب با بهترين روش تصفيه و با حداكثر كيفيت اسمز معكوس عمل تصفيه را انجام ميدهد. هوزينگ ها و اتصالات اين دستگاه از بهترين كيفيت موجود در بازار بوده و با توجه به كيفيت اسمبل، ميتوان گفت كمترين ميزان نشتي آب را در تمامي مدل هاي تصفيه آب داراست. با توجه به اينكه قرار است يكبار دستگاه تصفيه آب براي منزل يا اداره ي خود خريد كنيد پيشنهاد ما برند xinode است. چرا كه كيفيت آن باعث خواهد شد، پس از خريد اين محصول را به همه آشنايان خود پيشنهاد دهيد. اين كيفيت بدست نيامده مگر با وسواس در توليد آن. بعنوان مثال فيلتر اليافي اين محصول 150 گرم بوده كه در تمامي دستگاه ها از فيلترهاي 80 گرم يا در بهترين حالت 110 گرمي استفاده شده است. فيلترهاي كربن پودري و كربن بلاك دستگاه تصفيه آب زينود نيز كه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است متشكل از كربن 100 درصد گياهي است كه در ديگر دستگاه هاي تصفيه آب از 25 درصد يا حداكثر 50 درصد كربن گياهي استفاده شده است.

سافت واتر

يكي از انواع دستگاه هاي تصفيه آب كه به عنوان يكي از برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب شناخته شده است دستگاه هاي تصفيه آب سافت واتر است. اين دستگاه ها كه به عنوان آب شيرين كننده شناخته مي شود در واقع داراي فيلترهاي شش مرحله اي است كه محصول كارخانه سافت واتر است. اين دستگاه ساخته كشور تايوان است كه به جرات مي توان گفت يكي از بهترين ها در زمينه دستگاه تصفيه آب خانگي به شمار مي آيد.

برند soft waterاين دستگاه چه از نظر كيفيت و چه از نظر برند به عنوان يكي از بهترين ها شناخته شده است. شما ميتوانيد اين دستگاه را يك جايگزين مناسب به جاي آب معدني داشته باشيد. دقت داشته باشيد كه اين دستگاه هم از روش و تكنولوژي اسمز معكوس استفاده مي كند كه PH آب را تنظيم مي كند و شما مي توانيد آبي سالم و گوارا داشته باشيد.

سي سي كا

برند سي سي كا يكي از برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب شناخته شده است كه همچنين از قديمي ترين مارك هاي دستگاه تصفيه آب هم به شمار مي آيد. دقت داشته باشيد كه قدرت حذف كليه ناخالصي ها هم در اين دستگاه وجود دارد كه باعث حذف نيترات و همچنين سختي آب مي شود. دستگاه هاي برقي كه با برق 24 ولت در اين زمينه ايجاد شده اند خاصيت آنتي باكتريال دارند. دقت داشته باشيد كه اين دستگاه همراه با كليه لوازم نصب و همچنين شيرهاي برداشت به شما ارائه خواهد شد.

تصفيه آب سي سي كا

آنچه كه بايد بدانيد اين است كه دستگاه هاي تصفيه آب سي سي كا داراي استانداردهاي مختلف جهاني است كه با پشتيباني مادام العمر به شما داده خواهد شد. نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب انواع دستگاه هاي تصفيه آب را به شما ارائه مي دهند. از اين رو مي توان گفت كه خريد اين دستگاه ها در واقع يك مسئله حساس است كه بايد به آن دقت كنيد. خريد دستگاه خوب تصفيه آب باعث مي شود كه شما بتوانيد آبي با كيفيت داشته باشيد.

آكواپرو

يكي ديگر از برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب، آكواپرو است. اين دستگاه به عنوان بهترين دستگاه تصفيه آب خانگي در ايران شناخته شده است كه با كيفيت برتر و همچنين برندي معتبر در ايران فعاليت مي كند. اين دستگاه ساخت كشور تايوان است و تحت ليسانس آمريكا توليد مي شود. اين دستگاه را مي توانيد با مخزن چهار ليتري خريداري كنيد كه همراه با شير اهرمي به شما ارائه مي شود.

تصفيه آب آكوادر بين برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب، دستگاه آكواپرو در واقع داراي مشخصات بسياري است. اين دستگاه داراي پوسترهاي پمپ است كه بدون صدا و لرزش هستند. همچنين اين دستگاه توانايي حذف كليه ناخالصي ها را نيز دارد و نيترات و نيتريت آب را از بين خواهد برد. اين دستگاه با دارا بودن قابليت آب شيرين كن در مناطقي كه مشكلاتي مانند شوري آب وجود دارد به شما كمك خواهد كرد كه بتوانيد به آساني به آب شيرين دسترسي داشته باشيد. دقت داشته باشيد كه اين دستگاه در زير سينك آشپزخانه نصب مي شود و فضاي زيادي از آن را اشغال نخواهد كرد. شما ميتوانيد همچنين از شيرهاي فانتزي در اين زمينه استفاده كنيد و زيبايي خانه خود را نيز افزايش دهيد.

اين دستگاه داراي قابليت ممبران است كه به صورت 13 لايه توليد مي شود. اين فيلترهاي تصفيه آب به عنوان بهترين نوع فيلترها در آمريكا شناخته شده اند كه به شما امكان نوشيدن يك آب سالم و گوارا را خواهند داد.

مشخصات دستگاه تصفيه آب اورجينال

دستگاه هايي كه توسط برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب توليد مي شوند در واقع تصفيه آب اورجينال هستند. دستگاه هايي مانند دستگاه هاي سافت واتر و ديگر دستگاه هايي كه نام برده شد حتما بايد به صورت اورجينال خريداري شوند. دقت داشته باشيد كه اين نوع دستگاه ها در مقايسه با تك اورينگ به صورت بهتر و قوي تر آب بندي مي شوند و در اين زمينه هيچ نگراني بابت خرابي هاي هوزينگ وجود ندارد. همچنين مي توان گفت كه دستگاه تصفيه آب اوريجيال همراه با يك شير آب مدرن و با روكش كروم ارائه مي شود كه در كنار سينك نصب مي شود و آب تصفيه شده از آن خارج مي شود. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه اورجينال بودن در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب بسيار مهم است. تصفيه آب اگر به صورت صحيح انجام گيرد در واقع بايد آلاينده هاي موجود در آب را خارج كند. دقت داشته باشيد كه همچنين اصل بودن قطعاتي مانند مخزن دستگاه و پمپ آن اهميت بسياري روي كيفيت آب خواهد داشت. اغلب گفته مي شود كه برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب در اين زمينه نشانه هايي را براي مشتريان خود تعبيه مي كنند كه باعث مي شود آن ها بتوانند اصل و فرع اين دستگاه ها را تشخيص دهند. مخزن تصفيه آب در واقع يك قطعه كاربردي و بسيار مهم است كه به طور حتم بايد اورجينال باشد.

در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب مانند دستگاه هاي سافت واتر و ديگر دستگاه هايي كه نام برده شد، مخزن به صورت اورجينال و پك شده از تايوان وارد مي شود. مخزن اين تانك ها داراي سه لايه است و به صورت آنتي باكتريال كار مي كند كه امكان رشد جلبك و همچنين ميكروب در آن صفر است. شما همچنين بايد بدانيد كه عمر اين مخازن بسيار بالاست. اين در حالي است كه مخازني كه به صورت فيك توليد مي شوند عموما تك لايه هستند و داراي عمر كوتاهي نيز هستند. متاسفانه افرادي كه تحت عنوان سودجويي در اين زمينه فعاليت مي كنند و برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب را نمي فروشند اين مخازن را به صورت غير اورجينال ارائه مي دهند كه بسيار هم بي كيفيت هستند و نارضايتي مشتريان را به دنبال خواهند داشت.

تفاوت دستگاه تصفيه آب تقلبي با اصل

شما توسط راه هاي بسياري مي توانيد اصل و فرع بودن برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب را تشخيص دهيد. اولين كاري كه در اين زمينه مي توانيد انجام دهيد اين است كه تعداد فيلترها را بررسي كنيد. دستگاه هاي تصفيه آب معمولا از 5 مرحله شروع به تصفيه مي كنند و ممكن است كه اين تعداد حتي تا 9 مرحله هم برسد. دقت داشته باشيد كه دستگاه هايي كه در بازار به فروش مي رسند اصطلاحا به عنوان دستگاه تصفيه آب شناخته مي شوند ولي شما بايد آن ها را بررسي كنيد و در صورتي كه تعداد فيلترها و مراحل آن ها كمتر از پنج تاست دستگاهي كه خريداري كرده ايد اصل نيست.

در برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب نوع روش تصفيه نيز يكي ديگر از راه هايي است كه شما مي توانيد توسط آن اصل و فرع بودن دستگاه را بررسي كنيد. اين موضوع در تشخيص تصفيه آب به شما كمك فراواني خواهد كرد. همانطور كه ميدانيد شما بايد اين روش را به صورت اختصاصي بررسي كنيد اما چطور مي توانيد اين كار را انجام دهيد؟

نكته اي كه مي دانيد اين است كه دستگاه هاي تصفيه آب به خصوص از برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب داراي يك پمپ آب، يك مخزن، سوئيچ هاي هاي و لو پرشر، ترانس و فيلتر است. اين دستگاه ها معمولا داراي دو ورودي هستند كه آب از يك راه به آن ها وارد مي شود و از سمت ديگري به پساب ها مي رود. شما بايد از روش هاي مختلف فيلتراسيون در اين زمينه استفاده كنيد. در بخش سوم بهتر است كه دستگاه را بدون تضمين كاهش املاح خريداري نكنيد. در اين زمينه يك دستگاه پرتابل وجود دارد كه مي توانيد از آن كمك بگيريد. شما همچنين مي توانيد ميزان سختي آب را نيز در اين زمينه بررسي كنيد. اگر ميزان سختي آب بين 80 الي 90 درصد است در نتيجه شما بايد بدانيد كه دستگاهي كه خريداري كرده ايد جزو برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب نيست و آن را عودت دهيد. البته كه برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب به شما دستگاه هاي اصل خواهند داد.

 

دقت داشته باشيد كه هر دستگاه تصفيه آبي ممكن است كه بعد از مدت كوتاهي دچار مشكلات بسيار زياد شود. حتي بهترين نوع دستگاه ها نيز ممكن است كه در بخش قطعات دچار مشكل شود پس حتما دستگاه خود را از يك فروشنده معتبر خريداري كنيد و در ضمن از گارانتي دستگاه تصفيه آب خود نيز مطمئن باشيد.

خريد دستگاه تصفيه آب تايواني اصل

اگرچه بسياري از افراد قصد خريد اينگونه دستگاه ها را دارند اما به دليل آنكه نمي دانند يك دستگاه اصل چه ويژگي هايي دارد ممكن است كه دچار اشتباه شوند. در اين بخش مي خواهيم شما را با خريد دستگاه تصفيه آب تايواني اصل آشنا كنيم. شما بايد در خريد اين نوع دستگاه ها عوامل مهمي مانند منطقه سكونت را در نظر بگيريد. معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب در مناطق مختلف به مراكز معتبر آن بستگي دارد. در اين حال بايد بدانيد كه آب معمولا در نواحي مركزي ايران داراي كيفيت بهتري است. دقت داشته باشيد كه شما هم ميتوانيد در اين زمينه اين دستگاه ها را حتي از نواحي مركزي خريداري كنيد.

نكته اي كه بايد در زمينه خريد دستگاه تصفيه آب تايواني اصل به آن دقت كنيد اين است كه اين دستگاه ها داراي گواهينامه هاي مختلف در اين زمينه باشند چرا كه در غير اين صورت ممكن است كه دستگاهي تقلبي را خريداري كنيد. اين دستگاه ها داراي ويژگي هايي هستند كه در قسمت هاي بالاتر به بررسي آن ها پرداخته ايم. شما بايد اين محصولات را از جايي خريداري كنيد كه ويژگي هاي منحصر به فرد اين دستگاه ها را در اختيار شما قرار دهند. معمولا مجموعه هايي كه به صورت حرفه اي در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما خدمات پس از فروش را نيز خواهند داد كه براي شما بسيار مفيد خواهد بود. شما بايد برندهاي معتبر دستگاه تصفيه آب را از فروشنده هاي معتبر در اين زمينه بخواهيد.

معمولا بهترين دستگاه تصفيه آب خانگي به همراه راهنماي خريد دستگاه تصفيه آب به شما ارائه خواهد شد. همچنين قيمت دستگاه تصفيه آب نيز در اين مراكز به صورت معين شده خواهد بود و از شما قيمتي بيشتر گرفته نمي شود. اگر شما هم قصد خريد دستگاه تصفيه آب تايواني اصل را داريد بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد انجام دهيد اين است كه به دنبال مراكز معتبر و حتي آنلاين شاپ هايي باشيد كه اين دستگاه ها را به صورت اختصاصي، اورجينال و با قيمت مناسب به شما ارائه مي دهند.

https://tasfiehmarket.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۵:۴۶ توسط:pureabmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :