pureabmarket pureabmarket .

pureabmarket

معرفي بهترين مدل هاي دستگاه تصفيه آب قليايي كننده

معرفي بهترين مدل هاي دستگاه تصفيه آب قليايي كننده

شايد در بازار شنيد باشيد كه يك دستگاه خاصيت قليايي به آب ميدهد، اما خاصيت قليايي چيست؟ در اين مقاله به بررسي اين موضوع و دستگاه هايي كه اين توان را دارند ميپردازيم.
آب به صورت خالص كاملا خنثي است و خواص اسيدي و بازي ندارد يا به بيان عددي داراي PH برابر 7 است.

طبق يكسري از تحقيقات كه در دهه 1930 ميلادي توسط محققان ژاپني انجام شد

 تحقيقاتي را در خصوص تاثيرات آب قليايي (با PH بالاتر از 7 و پايين تر از 9.5) كردند و نتايج مثبت اين تحقيقات به حدي چشمگير بود كه وزارت بهداشت ژاپن در سال 1966 ميلادي، استفاده از آب قليايي را براي برخي بيماري‌ها (مانند اسهال مزمن، سوء هاضمه، تخمير غير طبيعي دستگاه گوارش و ترشحات معده) به عنوان درمان مجاز اعلام كرد و امروزه در بسياري از كشور پيشرفته جهان حتي به عنوان مايع شفا بخش شناخته ميشود.

از طرفي در دستگاه‌هاي تصفيه آب به روش اسمز معكوس، با حذف ذرات بزرگتر از 0.0001 ميكرون از آب توسط ممبران ما تقريباً به آب خالص و در نتيجه PH نزديك 7 نزديك مي‌شويم، پس قليايي ساختن به چه دردي مي‌خورد؟

از طرف ديگر آب قبل از تصفيه در دستگاه‌هاي تصفيه آب به روش اسمز معكوس به طور معمول به دليل وجود املاح داراي PH بالاتر از 7 است و هنگامي كه املاح آن در ممبران (مرحله 4) در حد نزديك به صفر كاهش مي‌يابد PH آن كاهش مي‌يابد بنابراين در مرحله 7 فيلتر قليايي نصب مي‌گردد تا با افزايش دوباره PH خواص مطلوب آن را باز گرداند.

دستگاه تصفيه آب قليايي چيست؟

 دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي در واقع به شما آب مقطر يا آب خالص نخواهد داد بلكه در نهايت مي توانيد از آبي استفاده كنيد كه داراي خواص بسيار زيادي است. آب مقطر يا آب خالص آبي است كه هيچ ماده معدني ندارد و داراي PH برابر با هفت است. مي توان گفت كه اين آب نه ويژگي هاي اسيدي دارد و نه ويژگي هاي بازي. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه بدن ما برخي از مهمترين مواد معدني را از طريق آب دريافت مي كند. اين مواد شامل منيزيم، كلسيم و همچنين برخي تركيبات پروتئيني هستند. آب قليايي در واقع اين مواد معدني را داراست و PH آن نيز كاملا سازگار با بدن است. همچنين مي توان گفت كه اين آب داراي خاصيت آنتي اكسيدان نيز هست كه براي بدن به عنوان يك خاصيت ضروري شناخته مي شود.

شما با خريد دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي مي‌توانيد مشكلاتي ناشي از اسيدي بودن آب را برطرف كنيد. در حقيقت شما با اين كار مي توانيد سلامتي را به بدن خود هديه كنيد. دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي تركيباتي مانند تركيبات هيدروكلريك را حذف مي كند. همانطور كه ميدانيد اين ماده تاثيرات بسيار مضري روي بدن خواهد داشت. همچنين كلر موجود در آب باعث سرطان خواهد شد و در حال حاضر شيوع اين بيماري ها بسيار زياد است. در نتيجه مي توان گفت كه استفاده از دستگاه و فيلتر تصفيه آب آلكالاين به عنوان يك ضرورت شناخته مي‌شود.

تصفيه آب قليايي همچنين از علم شيمي براي حذف عناصر سمي در آب استفاده مي‌كند. در داخل اين دستگاه چندين قطب مثبت تعبيه شده است كه با يون ها واكنش مي دهند. آب ديونيزه نيز داراي تركيبات مضري براي بدن است. در حقيقت آب خروجي از دستگاه آب قليايي هيچگونه مواد سمي و اسيدي را دارا نيست.

مزاياي استفاده از آب قليايي يونيزه

همانطور كه ميدانيد ميزان PH خون در واقع نقش بسيار مهمي در سلامتي افراد و همچنين بروز بيماري هاي مختلف دارد كه در نتيجه بايد به آن توجه كافي نمود. طبق تحقيقاتي كه در زمينه هاي پزشكي انجام گرفته است افرادي كه بدن و خون خود را با تغذيه مناسب در اين زمينه تغذيه مي كنند دچار مشكلات كمتري خواهند شد. بدين صورت گفته مي شود كه هر فرد اگر بتواند موادي را دريافت كند كه داراي فوايد زياد تر در سلامتي از بقيه افراد بهتر خواهد بود.

در اين بخش گفته مي شود كه در واقع آب قليايي يونيزه داراي فوايد بسياري است. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه پتانسيل آب قليايي در واقع منفي است و مي تواند پي هاش بدن را متعادل كند كه اين عمل باعث افزايش خاصيت آنتي اكسيداني بدن خواهد شد و باعث افزايش سلامتي نيز مي شود. در نتيجه بهتر است كه آبي را كه جهت نوشيدن استفاده مي كنيم آب قليايي باشد. شما همچنين مي توانيد از بهترين برندهاي تصفيه آب قليايي استفاده كنيد كه براي شما آب را تصفيه خواهند كرد. در جريان توليد آب قليايي، يون هاي هيدروكسيد با بار منفي ايجاد خواهند شد كه به سبب آن ها نسبت ميان يون ها اكسيد كننده يا احيا كننده كاهش خواهد يافت

در واقع بايد بدانيد كه يك ليوان آب يونيزه قليايي داراي 4 برابر آنتي اكسيدان در برابر يك ماهي قزل آلاست كه باعث اكسيد شدن LDL ها خواهد شد و همچنين فرايند اكسيداسيون را نيز در بدن كاهش مي دهد. مي توان گفت كه در اين زمينه آب قليايي با خنثي كردن راديكال هاي آزاد و همچنين كنترل اكسيداسيون در بدن در دسترس خواهد بود. امروزه مي توان اينگونه بيان كرد كه سلول هاي بدن انسان در اثر تغذيه نامناسب، آلودگي هوا و همچنين تماس با اشعه هاي مختلف بسيار نيازمند به آنتي اكسيدان است و چه بسا بهتر كه آنتي اكسيدان ها را با موادي مانند آب خوردن به بدن برسانيم.
دستگاه تصفيه آب زينود با خاصيت قليايي
برند زينود يكي از قويترين برندهاي سازنده دستگاه هاي تصفيه آب است، محصولات اين برند از تنوع و گستردگي زيادي برخوردار است، مدلهاي قليايي اين برند علاوه بر حذف املاح تا 0.0001 ميكرون ميتوانند به آب خاصيت قليايي دهند و از اين طريق آب با بالاترين كيفيت را در اختيار مصرف كننده ها قرار دهند. به علاوه بر اين در دستگاه هاي زينود قابليت هايي مانند گند زدايي و ميكروب زدايي در كنار خاصيت قليايي و تصفيه اضافه ميشود.

دستگاه تصفيه آب خانگي آكوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S

شما ميتوانيد در زمينه آب قليايي از دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي استفاده كنيد كه در واقع در انواع مختلفي توليد مي شود. يكي از آب تصفيه كن هاي آلكالاين اين نوع دستگاه است كه به جرات مي توان گفت در نوع خود به عنوان يكي از بهترين ها شناخته شده است. اين دستگاه فوق حرفه اي داراي يك سيستم تصفيه ويروس كشي است كه با اشعه فرابنفش استريلايزر ايجاد شده است و به همراه لامپ هاي UV كه دارد به شما كمك خواهد كرد كه يك دستگاه بدون نقص داشته باشيد. اين دستگاه تحت ليسانس كشور آمريكا و در كشور تايوان ساخته شده است.

دستگاه تصفيه آب آكواپرونكته مهمي كه بايد در زمينه استفاده از اين دستگاه بدانيد اين است كه اين دستگاه تنها با برق 24 ولت كار مي كند و همچنين داراي مصرف بسيار پاييني نيز هست كه كليه استانداردهاي جهاني را در زمينه تصفيه آب خانگي بر عهده دارد. شما مي توانيد اين دستگاه تصفيه آب قليايي كننده آب را به آساني همراه با مخزن 4 گالن خريداري كنيد كه شامل يك تانك پك نيز هست و شير برداشت اهرمي نيز در آن وجود دارد.

دقت داشته باشيد كه خريد انواع دستگاه تصفيه آب قليايي بايد با توجه به نيازهاي شما انجام بگيرد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادي هستيد كه ميخواهيد اين دستگاه ها را خريداري كنيد بهتر است كه در اين زمينه با يك فرد متخصص مشورت كنيد تا بتوانيد از مزاياي كامل اين دستگاه برخوردار شويد. راهنمايان ما در اين بخش به شما كمك خواهند كرد كه بتوانيد خريدي آسان و مطمئن داشته باشيد.

دستگاه تصفيه آب 7 مرحله اي سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

 نوع ديگر تصفيه آب هاي قليايي اين دستگاه است كه با عنوان سافت واتر شناخته مي شود و اين برند جزو پرفروش ترين مارك هاي دستگاه آب تصفيه كن در بازار مي باشد. اين دستگاه با دارا بودن 7 فيلتر در اين زمينه و همچنين هفت مرحله از تكنولوژي به شما امكان اسمز معكوس و ايجاد آب يونيزه قليايي را خواهد داد. اين دستگاه به عنوان يكي از بهترين ها در زمينه دستگاه هاي تصفيه آب شناخته شده است و شما ميتوانيد آبي سالم و گوارا داشته باشيد. اين دستگاه تحت ليسانس كشور آمريكا و در كشور تايوان ساخته شده است. اين دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي در واقع با يك سيستم كامل تصفيه آب RO شناخته شده است كه با قليايي كردن آب خواص آنتي اكسيداني آن را در بر خواهد داشت و در نوع خود يك دستگاه كامل شناخته شده است.

اين دستگاه داراي يك فيلتر چهارم ممبران است كه 13 لايه است و براي حذف تمامي آلودگي ها به عنوان يك دستگاه كامل شناخته شده است. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه اين دستگاه داراي مخزن ذخيره آب چهار گالن است كه به صورت آنتي باكتريال كار مي كند. همچنين شاسي هاي فايبرگلاس ضد زنگ و ضد پوسيدگي هم در آن تعبيه شده است كه شما مي توانيد به آساني از آن ها استفاده كنيد و آبي سالم داشته باشيد.

خريد تصفيه آب قليايي

همانطور كه مي دانيد آب قليايي داراي مزاياي بسيار زيادي است كه از جمله آن ها ميتوان به كاهش قند، چربي و همچنين كاهش دردهاي ناشي از حالي و مشكلات گوارشي اشاره كرد. اين دستگاه داراي استانداردهاي جهاني در اين زمينه است كه باعث مي شود به عنوان يكي از بهترين ها در زمينه دستگاه تصفيه آب خانگي شناخته شده است. شما همچنين مي توانيد با خريد از مراكز معتبر اين دستگاه را با گارانتي هاي موجود خريداري كنيد كه در نتيجه خيال شما از يك دستگاه عمرانه راحت خواهد بود.

دقت داشته باشيد

زماني كه خريد دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي را انجام مي دهيد بايد حتما از يك فرد معتبر و متخصص در اين زمينه كمك بگيريد كه به شما كمك خواهد كرد دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي را همراه با گارانتي نصب خريداري كنيد. اين كار به شما كمك مي كند كه بتوانيد به آساني دستگاه خود را نصب كنيد و دچار مشكل نشويد.

دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي همچنين قدرت حذف ناخالصي هاي موجود را خواهد داشت كه ميتوانيد آن را زير سينك آشپزخانه نصب كنيد و فضاي بسيار زيادي را نيز از شما نخواهد گرفت. يكي از مهم ترين نكات در زمينه خريد اين دستگاه اين است كه قابليت نصب و همچنين جابه جايي در آن آسان است.

دستگاه تصفيه آب آكوا پرو مدل 7 فيلتر AQUA-ORP7-S

 اين دستگاه جز بهترين برندهاي دستگاه هاي تصفيه آب خانگي قليايي است كه شما ميتوانيد آن را از آنلاين شاپ هاي معتبر و همچنين مراكز مربوطه خريداري كنيد. دقت داشته باشيد كه كيفيت اين دستگاه در خاورميانه مثال زدني است و داراي يك پمپ قوي بوستر است كه بدون صدا و لرزش نيز مي باشد. شما ميتوانيد همراه با شير تنظيم املاح و قدرت حذف كليه ناخالصي ها از اين دستگاه استفاده كنيد. اين دستگاه با برق 24 ولت كار مي كند و همين هم باعث شده است كه به عنوان يكي از كم مصرف ترين تصفيه آب قليايي شناخته شود. آب شيرين اصطلاحي است كه به اين آب ها داده شده است.

تصفيه آب قليايي

اين دستگاه داراي يك شير اهرمي فانتزي و شيك است كه بر روي سينك آشپزخانه نصب خواهد شد و يك آب تصفيه شده به شما خواهد داد. شما مي توانيد تصفيه آب خانگي قليايي را به آساني زير سينك آشپزخانه نصب كنيد و خواهيد ديد كه فضاي بسيار كمي را اشغال خواهد كرد. تصفيه آب در اين دستگاه تصفيه آب قليايي بسيار آسان و ساده است و در طي هفت مرحله با هفت فيلتر مجزا انجام خواهد شد. دستگاه تصفيه آب خانگي قليايي همچنين داراي فيلتر 13 لايه است كه فيلتر آخر به عنوان فيلتر قليايي تصفيه آب عمل خواهد كرد. شما همچنين مي توانيد با گيج فشارهاي بزرگ و همچنين ترانس هايي كه در اين بخش تعبيه شده است به عنوان يك بخش براي آب بندي استفاده كنيد كه كيفيت دستگاه شما را افزايش مي دهد و باعث مي شود كه بتوانيد به آساني از آن ها استفاده كنيد.

آنچه كه بايد بدانيد در اين زمينه بدانيد اين است كه خريد تصفيه آب خانگي قليايي نيز بايد با توجه به نيازهاي شما انجام بگيرد. اگر شما هم علاقه مند به خريد اين نوع دستگاه  آب تصفيه كن قليايي با يك متخصص در اين زمينه مشورت كنيد تا بتوانيد ويژگي هاي آن را به صورت كامل بشناسيد.

قيمت و خريد دستگاه تصفيه آب

قيمت دستگاه تصفيه آب به عوامل بسيار زيادي بستگي دارد كه از جمله آنها مي توان به برند آن اشاره كرد. بهترين برندهاي تصفيه آب قليايي در واقع در كشور تايوان و تحت ليسانس آمريكا ساخته مي شوند كه در اين بخش به معرفي عده اي از آن ها پرداختيم. اگر شما هم ميخواهيد اقدام به خريد دستگاه تصفيه آب تايواني كنيد بايد بدانيد كه مي توانيد به آساني اين كار را از مراكز معتبر انجام دهيد.

قيمت تصفيه آب قليايي به عوامل مختلف ديگري هم بستگي دارد. در واقع ممكن است كه دستگاهي كه شما خريداري مي كنيد داراي فيلترهاي تصفيه آب متعدد باشد كه همين امر باعث مي شود كه دستگاه شما گران تر از ساير دستگاه ها باشد. همچنين برندهايي كه در اين زمينه به صورت جهاني فعاليت مي كنند توليدكننده انواع دستگاه هايي هستند كه به شما امكان خريدي آسان و مطمئن را خواهند داد.

همانطور كه ميدانيد شما بايد در طي روز حدود 8 ليوان آب ميل كنيد. دقت داشته باشيد كه اگر ميخواهيد اقدام به خريد دستگاه تصفيه آب قليايي كنيد در واقع قدم بزرگي در زمينه سلامتي خود برداشته ايد. دستگاه تصفيه آب قليايي معمولا با ويژگي هايي كه دارد به شما اين امكان را خواهند داد كه در كوتاه ترين مدت زمان تغييرات شگرفي را در سلامتي خود مشاهده كنيد و خواهيد ديد كه اين تغييرات باعث بهتر شدن زندگي و سلامت شما خواهد شد. مجموعه ما با داشتن راهنمايان و فروشندگان مختلف در اين زمينه به شما كمك خواهد كرد كه بهترين دستگاه تصفيه آب مورد نظر خود را خريداري كنيد و در اين زمينه دچار هيچ گونه مشكلي نشويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۳۸ توسط:pureabmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :