pureabmarket pureabmarket .

pureabmarket

تشخيص فيلتر ممبران اصلي از تقلبي در دستگاه‌هاي تصفيه آب

تشخيص فيلتر ممبران اصلي از تقلبي در دستگاه‌هاي تصفيه آب

از آن جايي كه فيلتر ممبران مستقيما با دستگاه تصفيه آب در ارتباط است و ما از اين دستگاه براي توليد آب آشاميدني سالم و خالص استفاده مي كنيم بهتر است كه در هنگام تهيه فيلتر ممبران اصلي به فروشگاه هاي معتبر مانند شركت ايلياگستر مراجعه كنيم تا يك كالاي با كيفيت را دريافت كنيم . قيمت فيلتر ممبران در نمايندگي ها قيمت هاي مناسبي است و به طور كلي چون اين دستگاه با يكي از نياز هاي اساسي انسان ها كه نياز به آب آشاميدني است سروكار دارد بهتر است كه براي آن هزينه كنيد و بهترين نوع آن را تهيه كنيم . فيلتر ممبران دقتي در حد 0.0001 ميكرون دارد از اين رو فيلتري بسيار حساس است و بايد با حساسيت خريداري شود.

امروزه تصفيه آب خانگي يكي از دغدغه هاي انسان هاست تا بتوانند آب آشاميدني سالم مصرف كنند. در گذشته فرآيند تصفيه آب به وسيله فيلتر هاي معمولي انجام مي شده و از اين طريق رسوبات و گل و لاي از آب حذف مي شد ، اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي نحوه تصفيه آب كاملا تغيير كرده و به صورت حرفه اي و با كيفيت بالاتري توسط فيلتر ممبران اصلي صورت مي گيرد . در حال حاضر تصفيه آب آشاميدني از طريق روش اسمز معكوس انجام مي‌ شود و اين روش بهترين راه براي تصفيه آب است به اين دليل كه آب آشاميدني با كيفيت و خالصي را توليد مي كند . خريد فيلتر ممبران اصلي و يا دستگاه تصفيه آب به دليل وجود ناخالصي در آب بسيار رواج يافته است ، به همين دليل بايد به دنبال خريد فيلتر ممبران اصلي مناسب با به روز ترين استاندارد ها بود .

كاربرد فيلتر ممبران

فيلتر ممبران آب آشاميدني را به بهترين نحوه تصفيه مي كند، فيلتر ممبران اصل در انواع گوناگوني است كه به با عناوين UF و NF مي باشد و كه به UF ممبران اولترافيلتراسيون و NF نانوفيلتراسيون مي باشد . فيلتر ممبران بهترين نوع فيلتر است زيرا از ساير فيلترها قابليت فيلتراسيون بيشتري دارد و نحوه تصفيه آب نيز از طريق اين فيلتر متفاوت است . زماني كه در دستگاه تصفيه آب از ممبران استفاده شده باشد شما آب آشاميدني با كيفيت بهتري برخوردار خواهيد بود زيرا طي يك فرآيند بسيار حرفه اي آب توسط اين فيلتر تصفيه مي شود .

ممبران تمامي ذرات و مواد معلق و اضافه را جداسازي مي كند و قدرت فيلتراسيون بالاي فيلتر ممبران اصلي موجب مي شود كه آلاينده هايي مانند ميكروب ، باكتري ، بو و طعم نامطبوع و همين طور فلزات سنگين از آب حذف شوند و آب آشاميدني خالص توليد شود .

جهت خريد فيلتر ممبران اورجينال به نمايندگي هاي معتبر مراجعه كنيد.

همان طور كه گفته شد قدرت فيلتراسيون توسط فيلتر ممبران بالاست و همين ويژگي اين فيلتر موجب شده است كه در صنايع مختلفي مانند صنايع پتروشيمي، صنايع نفت و گاز ، دستگاه هاي آب شيرين كن ، صنايع داروسازي مورد استفاده قرار بگيرد. يكي از اصلي ترين كاربرد هاي فيلتر ممبران اصلي در دستگاه تصفيه آب خانگي است كه آب آشاميدني خالصي را توليد مي كند

قدرت پاكسازي فيلتر ممبران اصلي حدود 0.0001 ميكرون مي باشد كه نشان دهنده دقت اين فيلتر است و با استفاده از ويژگي هاي اين فيلتر تصفيه آب مي توان آب آشاميدني سالم و با خلوص بالا مصرف كرد . اگر قصد خريد دستگاه تصفيه آب دارين ، دستگاهي را تهيه كنيد كه داراي فيلتر ممبران باشد ، خريد فيلتر مي تواند موجب شود كه در راستاي سلامتي خود گامي برداريد

كاربرد اصلي فيلتر ممبران حذف املاح و مواد مضر است كه بي شك اين نوع فيلتر حذف مواد مضر را تا حد بالايي ممكن مي سازد و همين موضوع نيز دليل بر استفاده از اين نوع فيلتر در دستگاه هاي تصفيه آب شده است .

هنگام خريد دستگاه تصفيه آب و فيلتر ممبران به استاندارد ها توجه كنيد .

در ادامه قصد داريم به بررس بهترين برند هاي فيلتر ممبران تصفيه آب بپردازيم تا افرادي كه قصد تهيه فيلتر ممبران اصلي را دارند بتوانند با كيفيت ترين آن را انتخاب كنند و يك خريد لذت بخش را تجربه كنند .

خريد فيلتر دستگاه تصفيه آب

بهترين برند هاي فيلتر ممبران براي دستگاه تصفيه آب

 ويژگي ها و قابليت هاي اين فيلتر موجب شده است كه اكثر افراد خريد فيلتر ممبران را به ديگر فيلتر ها ترجيح بدهند . با كاربرد هاي اين نوع فيلتر آشنا شديم و دانستيم كه فيلتراسيون ممبران به گونه است كه مي تواند آب آشاميدني خالص و سالمي را كه از املاح و مواد مضر پاكسازي شده در اختيار ما قرار دهد . اين نوع فيلتر در برند هاي مختلف و همين طور توسط كشور هاي مختلف توليد و روانه بازار شده است كه قصد معرفي بهترين آن ها را داريم .

فيلتر ممبران آمريكايي يكي از بهترين نوع فيلتر ممبران است كه قابليت و كيفيت قابل توجهي دارد . ممبران فيلمتك آمريكا جزو بهترين ممبران هاي دنيا مي باشد ، اين برند داراي تمامي گواهينامه هاي بين المللي است كه بيانگر كيفيت و استاندارد بود اين نوع فيلتر مي باشد . ممبران تايواني نيز از بهترين فيلتر هايي است كه در دستگاه تصفيه آب خانگي استفاده مي شود و اگر قصد دارين فيلتر ممبران اصلي تهيه كنيد اين نوع نيز جزو با كيفيت ترين فيلتر ها مي باشد .

فيلتر آكوا پرو در دستگاه هاي تصفيه آب خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد ، اين نوع فيلتر ساخت كشور ايران است كه به وسيله قطعات تايوان ساخته مي شود . در فيلتر آكوا پرو از جديدترين سيستم و روش ها براي تصفيه آب استفاده مي شود و اين كار طي چندين مرحله صورت مي گيرد .

توراي ژاپن نيز در ميان بهترين فيلتر هاي تصفيه آب به شمار مي آيد ، اين نوع ممبران توسط كمپاني توراي در ژاپن توليد مي شود . اين نوع فيلتر ممبران سيزده لايه است و ظرفيت مناسبي براي تصفيه آب در طول روز دارد .

فيلتر سي سي كا توليد كشور ژاپن است و اين فيلتر جزو مطرح ترين فيلتر هاي ممبران در جهان است ، اين نوع فيلتر با استفاده از روش اسمز معكوس و به كارگيري روش هاي ديگر آب را تصفيه مي كند و در واقع مي توان گفت كه در ميان حرفه اي ترين دستگاه هاي تصفيه آب قرار دارد . اين فيلتر با بهره گيري از تكنولوژي پيشرفته RO سختي آب نيز از بين مي برد .

سافت واتر در ميان قديمي ترين برند هاي تصفيه آب در جهان مي باشد كه طي فرآيند بسيار حرفه اي و دقيق آب را تصفيه مي كند . اين برند تاييديه هاي بين المللي را دريافت كرده است كه نشان از كيفيت اين فيلتر مي باشد . سيستم فيلتراسيون اين دستگاه اسمز معكوس است و تمامي املاح مضر را از آب پاكسازي مي كند كه موجب بالا رفتن كيفيت و خلوص آب آشاميدني مصرفي مي باشد .

به طور كلي اگر قصد خريد فيلتر ممبران داريد ، ممبران 13 لايه بهترين نوع فيلتر است كه مي توان از آن استفاده كرد . اين نوع فيلتر ها اورجينال هستند و كيفيت مناسبي دارند . در نظر داشته باشيد كه هر برند ويژگي هاي خاص خود را دارد و گاها ممكن است اين تعداد لايه نشان دهنده تقلبي بودن فيلتر باشد .

در ادامه قصد داريم كه بررسي كنيم چگونه مي توانيم يك فيلتر ممبران اصل و اورجينال تهيه كنيم ، اين مورد براي افرادي كه قصد خريد فيلتر ممبران دارند اهميت ويژه اي دارد .

راهنماي خريد فيلتر ممبران اصل و اورجينال

 قبل از اين كه اقدام به خريد كالا و تجهيزاتي كنيم بهتر است بدانيم كه يك كالاي اصل و اورجينال چه ويژگي هاي دارد تا بتوانيم بهتر گزينه را براي خود انتخاب كنيم ‌. اين موضوع در هنگام خريد فيلتر ممبران نيز صادق است و بايد در اين باره نكاتي را بدانيم .

بهترين برند فيلتر ممبران

متاسفانه فيلتر هايي كه در بازار وجود دارند ممكن است تقلبي باشند و در اين شرايط بايد توجه كنيم كه كالاي اصل را تشخيص دهيم . يكي از راه هاي تشخيص فيلتر ممبران اصل نوع بسته بندي آن مي باشد ، بسته بندي بايد مقاوم و محكم باشد و علاوه بر اين اطلاعات روي فيلتر و بسته بندي آن بايد با هم ، هم خواني داشته باشد ‌.

يكي از راه هاي تشخيص فيلتر تصفيه آب اورجينال توجه به نوع بسته بندي مي باشد .

به ليبل محصول دقت كنيد كه چيزي به آن اضافه نشده باشد ، اگر ليبل آسيب ديده بود مي تواند نشان دهنده تقلبي بودن فيلتر باشد. توجه داشته باشيد كه بهتر است نوشته هاي روي ليبل را با دقت بخوانيد .

اكثر فيلتر هاي تقلبي ظرفيت ۷۵ گالن را دارا مي باشند . در اين شرايط بهتر است كه از خريد اين نوع صرف نظر كنيم و فيلتر هايي با گالن ۵۰ را خريداري كنيم . عدد روي ليبل را با عدد نوشته شده روي لوله مقايسه كنيد كه يكي باشند.

در ارتباط با برند هاي فيلتر موجود در بازار جست و جو كنيد و با ويژگي هاي آن آشنا شويد و هنگام خريد آن ها را با هم تطبيق دهيد تا مطمئن شويد كه يك محصول با كيفيت را تهيه مي كنيد .

از آن جايي كه فيلتر ممبران مستقيما با دستگاه تصفيه آب در ارتباط است و ما از اين دستگاه براي توليد آب آشاميدني سالم و خالص استفاده مي كنيم بهتر است كه در هنگام تهيه فيلتر ممبران اصلي به فروشگاه هاي معتبر و نمايندگي ها مراجعه كنيم تا يك كالاي با كيفيت را دريافت كنيم . قيمت فيلتر ممبران در نمايندگي ها قيمت هاي مناسبي است و به طور كلي چون اين دستگاه با يكي از نياز هاي اساسي انسان ها كه نياز به آب آشاميدني است سروكار دارد بهتر است كه براي آن هزينه كنيد و بهترين نوع آن را تهيه كنيم .

موارد گفته شده تا حدي مي تواند كمك كننده باشد تا بتوانيد فيلتر ممبران اصل و اورجينال را از فيلتر هاي ديگر تشخيص دهيد . بهتر است فيلتر را از برند هاي معتبر تهيه كنيد تا خيالتان از خريد آسوده شود و در نظر داشته باشيد كه كالاي كه تهيه مي كنيد استاندارد هاي لازم و همين طور گارانتي داشته باشد تا در صورت بروز مشكل و ايراد بتوانيد آن را تعويض يا تعمير كنيد . نمايندگي هاي دستگاه تصفيه آب بهترين گزينه براي تهيه فيلتر ممبران اصلي مي باشند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۰۴ توسط:pureabmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :