pureabmarket pureabmarket .

pureabmarket

خريد بهترين شير خروجي تصفيه آب خانگي

خريد بهترين شير خروجي تصفيه آب خانگي

دستگاه هاي تصفيه آب يكي از الزامات امروز هر خانه اي است كه ميتواند با حذف املاح و ذرات مضر آب تضمين كنده سلامت اعضاي خانواده باشد. اين دستگاه ها از ملزومات هر خانه اي است و به همين دليل علاوه بر كيفيت بالاي آن بايد از متريال خوب و از زيبايي هم برخوردا باشد تا عنصر اضافي در نماي آشپزخانه نباشد، تنها بخش از اين دستگاه كه بيشتر در ديد است شير برداشت آن است كه بروي سينك آشپزخانه نصب ميشود.

اين شير هم بايد با شير اصلي سينك (از لحاظ رنگ و شكل) همخواني داشته باشد و هم بايد كيفيت بالايي داشته باشد تا خراب نشود. در اكثر دستگاه هاي تصفيه آب مشتري حق انتخاب ندارد و فقط 1 نوع شير بروي پك دستگاه قرار داده شده است، اما در دستگاه تصفيه آب زينود xinode انواع گوناگوني از شير آلات در مدلهاي مختلف گذاشته شده تا مشتريان بتوانند همخوان ترين شير را براي دستگاه خود انتخاب كنند.

انواع دستگاه تصفيه آب

 دستگاههاي تصفيه آب بسته به حجم مخزن آب تصفيه شده و نوع مكانيسم آن براي تصفيه آب، انواع مختلفي دارند. از جمله آنها، دستگاه تصفيه آب شش مرحله اي اسمز معكوس، قليايي كننده آب، مينرال يا همان سنگ هاي مواد معدني (Mineral) ، يووي استريليزر كننده آب (UV) ميباشد كه برندهاي سي سي كا (CCK) و سافت واتر (Soft Water) و آكواپرو AQUA PRO از بهترين برند دستگاه هاي تصفيه آب خانگي ميباشند. قطعات دستگاه تصفيه آب به نوع كاركرد آن بستگي دارد اما قطعاتي مانند پست فيلتر كربن و فيلتر ممبران و پمپ و شير برداشت آب تصفيه شده از دستگاه تصفيه كننده آب از بخشهاي رايج و مهم هر دستگاهي ميباشند.

انواع شير برداشت دستگاه تصفيه آب

 از مهمترين قطعات جانبي دستگاه تصفيه آب، شير برداشت ميباشد كه معمولا ظريف و كوچك طراحي ميگردد. اين شير به طور مستقيم به يك سه راهي كه در قسمت خروجي دستگاه تعبيه شده است، متصل ميشود. شير خروجي تصفيه آب به نوبه خود ميتواند حالت زيبا و شيكي به آشپزخانه بدهد. شير خروجي تصفيه آب ممكن است كنار سينك و در مجاورت شير ظرفشويي قرار گيرد و يا بسته به طراحي آن، در ديوار همراه با يك پايه نصب گردد. ظاهر و كيفيت اين شير بسيار مهم ميباشد.

انواع دستگاه تصفيه آب

هر چقدر دستگاه تصفيه، آب را با كيفيت بالا در اختيار قرار بدهد، شير خروجي نقش مهمي در تحويل آب به متقاضي دارد. حذف مواد آلاينده، با استفاده از يك شير خروجي خوب حاصل ميگردد. از اينرو جنس بدنه آن بايد از مواد خوبي مانند استيل درجه يك ساخته شده باشد. شير برداشت افزون بر شكل و ظاهري كه دارد، نبايد در ساخت بدنه آن، از آلياژ خطرناكي مانند سرب، كه به بدن زيان وارد ميكند و سرطان زا است، استفاده شده باشد. آلياژهاي بي خطري مانند كروم كه براي بدن انسان ضرر آنچناني ندارند، ميتوانند گزينه مناسبي براي جنس بدنه شيرهاي تصفيه باشند. همچنين يكي از راههاي تشخيص شير برداشت با كيفيت وزن آن ميباشد كه هر چه سنگينتر باشد، كيفيت شير بالاتر ميباشد.

مغزي شير برداشت در وهله اول نبايد به راحتي موجب نشت آب گردد كه اگر اين اتفاق رخ دهد بايد كل مغزي عوض گردد و با تعويض واشر مشكل حل نميشود.

چنانچه فيلتر تصفيه آب به موقع تعويض نگردد نشت رخ ميدهد، زيرا اگر فيلتر ممبران درست كار نكند و آب سختي بالا و املاح زيادي داشته باشد، به مرور زمان رسوبات و جرم ايجاد شده موجب از كار افتادن مغزي ميشوند. برخي از شيرهاي تصفيه آب قابليت تعمير ندارند و پس از خرابي بايد كل شير را عوض نمود. مغزي شامل يك فلز است كه درون آن، دو سراميك قرار گرفته است. همان طور كه ميدانيد جنس سراميك فقط با آب تصفيه شده عملكرد خوبي خواهد داشت. بنابراين فيلتر دستگاه تصفيه بايد در زمان مناسب عوض شود.

مغزي شير برداشت

انواع شير برداشت فانتزي، بسته به شكل، جنس و فلكه كنترل جريان آب، متفاوت است و از نظر فلكه اي كه با آن جريان آب را كنترل ميكند طرحهاي مختلفي دارد. از جمله طرحهاي آن، شير برداشت اهرمي و شير برداشت ستارهاي ميباشند كه در ادامه به آن دو پرداخته ميشود. كيفيت مغزي شير برداشت تصفيه آب هم در كيفيت ان بسيار تاثيرگذار مي باشد.

 

 شير برداشت اهرمي

شير اهرمي در مقايسه با انواع ديگر شيرها، طراحي و عملكرد بهتري دارد. در اين گونه شيرها، از يك فلكه به شكل اهرم به عنوان تنظيم كنندهي جريان آب استفاده ميشود. هنگام خريد بايد علاوه بر ظاهر آن، به موادي كه در بدنه آن به كار رفته است بسيار دقت نمود. جنس آن بايد از موادي باشد كه در برابر زنگ زدگي بيشترين مقاومت را داشته باشد و آلياژي كه در ساختار آن به كار رفته است، آلاينده را وارد آب نسازد. همچنين نصب آن آسان باشد. رنگي كه براي شير استفاده ميشود حتي الامكان پودري الكترواستاتيك باشد تا مقاومت و عمر طولاني داشته باشد.

شير اهرمي دستگاه تصفيه آب خانگي

شير برداشت ستاره اي

شير برداشت ستارهاي رايجترين شير به كار رفته در سيستم تصفيه آب ميباشد. اين شير شامل يك فلكه چرخان براي كم و زياد كردن جريان آب ميباشد. همانند شير برداشت اهرمي در انتخاب آن به مواردي مانند ظاهر و جنس بدنه دقت نمود. همچنين قابليت نصب آسان روي سينك هم بايد در نظر گرفته شود. اين نوع شير برداشت داراي فلكه كنترل آب ستارهاي شكل ميباشد كه از نظر ظاهري شكلي زيبا و شيك دارد. هنگام از كار افتادن مغزي به راحتي ميتوان آن را تعويض نمود. استانداردهاي جديدي امروزه براي شير برداشت ارائه شده است. اين استاندارد شامل به كار رفتن يك روزنه براي سامانه تخليه آب اضافي و فاضلاب در سيستم اسمز معكوس مي باشد.

قيمت شير خروجي دستگاه تصفيه آب

 امروزه در بازار انواع مختلفي از دستگاههاي تصفيه آب و وسايل جانبي آن موجود ميباشد. اگر به دنبال يك شير خروجي مناسب ميگرديد بايد پارامترهاي مختلفي را در نظر داشته باشيد. قيمت شير خروجي تصفيه آب بستگي به پارامترهايي مثل جنس تنه، نوع رنگ، جنس دسته و نوع پوشش آن بستگي دارد. آلياژ مورد استفاده در ساخت آن بايد استاندارد باشد. به عنوان مثال شيرهايي كه در بدنه آنها از استيل ضد زنگ استفاده ميشوند نسبت به آلياژهاي ديگري مانند برنج و سرب، كيفيت و قيمت بالاتري دارند. هنگامي كه همهي فاكتورهاي ياد شده از كيفيت خوبي بهرهمند باشند، به دنبال آن كيفيت آب تصفيه شده بالاتر خواهد بود. از جمله فاكتورهاي ديگري كه ميتوانند بر قيمت شير خروجي تاثيرگذار باشند، خدماتي مانند سرويسدهي، نصب رايگان و خدمات پس از فروش ميباشند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۷:۲۱ توسط:pureabmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :