pureabmarket pureabmarket .

pureabmarket

مركز پخش فيلتر تصفيه آب خانگي

مركز پخش فيلتر تصفيه آب خانگي

بهترين و مطمئن ترين راه در انتخاب و خريد فيلتر، تهيه آنها از مراكز معتبر مانند تصفيه اب ايلياگستر است، محصولات اين مجموعه از برند معروف زينود است. زينود همواره در ارائه محصولات با كيفيت پيشرو بوده و با توليد فيلترهاي گياهي و تراكم بالا با بهترين متريال و بالاترين سطح فود گرد، ضامن سلامت آب آشاميدني براي مشتريان بوده است.

معمولا دستگاه هاي تصفيه آب به صورت چند مرحله اي كار مي كنند كه در هر مرحله يكي از مواد آلاينده ي موجود در آب از آن حذف مي شود و اتفاقات مختلفي روي آب مي افتد و در نهايت در مرحله ي آخر آب آشاميدني پاكيزه و بدون هرگونه آلاينده در دسترس فرد است. معمولا دستگاه هاي تصفيه آب 5، 6، 7 مرحله اي هستند و اين تفاوت در مرحله ها به علت كم يا زياد بودن فيلترها است. اما خوب است بدانيد با اين وجود اين آب همچنان داراي برخي مواد آلاينده است كه مي توانند سلامت انسان را به خطر بياندازند چون تصفيه خانه هاي شهري قادر نيستند برخي از مواد را از آب بزدايند. علاوه بر اين در اين تصفيه خانه ها يكي از مواد ضدعفوني كننده ي مورد استفاده كلر است كه خود كلر براي سلامت انسان مضر است. همچنين در راهي كه اين آب از تصفيه خانه تا خانه طي مي كند نيز برخي مواد وارد آن ميشوند كه سبب آلوده شدن آن مي شوند. از جمله مواد آلاينده اي كه در آبي كه مينوشيم وجود دارد مي توان از مواردي كه در ادامه فته مي شود نام برد: مواد شيميايي مختلف، ميكروارگانيسم ها، نمك هايي كه در آب حل مي شوند، اكسيدهاي موجود در لوله كشي و غيره. اما راه حل اين مشكل چيست؟

بهترين راه حل استفاده از دستگاه تصفيه آب خانگي است. اين دستگاه داراي فيلترهاي متعددي است كه با توجه به نوع فيلتر در هر مرحله تصفيه آب انجام مي شود. در ادامه ي اين مطلب در مورد انواع فيلتر تصفيه آب، فروش عمده و جزئي فيلترهاي دستگاه تصفيه آب، قيمت انواع فيلتر تصفيه آب، خريد اينترنتي فيلتر تصفيه آب صحبت خواهيم كرد. با ما همراه باشيد.

يكي از حياتي ترين فاكتورها براي زنده ماندن انسان ها استفاده از آب است. انسان بدون آب آشاميدني تنها مي تواند يك روز دوام بياورد و اين اهميت آب در بدن را نشان مي دهد. البته كيفيت آب مورد استفاده هم از اهميت بالايي برخوردار است و اگر آبي كه مي آشاميم از نظر سطح كيفي مناسب نباشد اين امر مي تواند مقدمه اي بر ابتلا به انواع مختلف بيماري ها باشد.آب آشاميدني كه در حال حاضر در اختيار ما قرار گرفته است به وسيله ي تصفيه خانه هاي شهري پالايش شده و به دست ما مي رسد.

انواع فيلتر تصفيه آب

همواره بهتر است فيلترهاي خود را از محل فروش عمده فيلتر تصفيه آب تهيه كنيد تا از نظر قيمتي به صرفه تر باشند. هر دستگاه تصفيه آب خانگي از فيلترهاي زير بهره مي برد:

فيلتر پلي پروپيلن،فيلتر كربن اكتيو، فيلتر كربن بلاك، فيلتر ممبران، فيلتر پست كربن، فيلتر مينرال و فيلتر قليايي كننده ي آب. در ادامه در مورد هر يك از اين فيلترها توضيح مي دهيم.

معرفي فيلتر پلي پروپيلن

فيلتر پروپيلن به نام فيلتر گام نخست هم شناخته مي شود. اين فيلتر در دسته ي فيلترهاي پايين دستگاه به شمار مي آيد و كار آن از بين بردن املاح و مواد آلاينده اي است كه از نظر ابعاد بزرگ هستند و در آب آشاميدني موجود هستند. اين املاح بزرگ براي نمونه موارد روبرو را شامل مي شوند: شن و ماسه، گل و لاي، جلبكف اكسيد موجود در لوله كشي ها و غيره. يكي از خطراتي كه وجود اين مواد در آب ميتواند داشته باشد احتمال ابتلاي افراد به سنگ كليه است كه با استفاده از فيلتر پلي پروپيلن اين مشكل رفع مي شود.

معرفي فيلتر كربن اكتيو

اين فيلتر كه به نام فيلتر كربن پودري يا فيلتر UDF هم شناخته مي شود مرحله ي دوم تصفيه آب را شامل مي شود. اين فيلتر هم مانند فيلتر پلي پروپيلن در دسته ي فيلترهاي پايين دستگاه قرار مي گيرد. جنس سازنده ي اين فيلتر از پوست نارگيل است و اگر بخواهيم كمي علمي تر صحبت كنيم در ساخت اين فيلتر از موادي موجود در پوست نارگيل بهره گرفته مي شود. به غير از اين مواد مختلف ديگر اعم از پوسته ي بادام زميني و پوست گردو هم براي ساخت فيلتر كربن اكتيو استفاده مي شود.

اين فيلتر قادر است حشرات ريز موجود در آب و نيز باكتري هاي آن را از بين ببرد. وجود اين دسته از مواد در آب آشاميدني باعث تغيير كردن رنگ، مزه و حتي بوي آب آشاميدني مي شوند و در نتيجه حذف آنها از اهميت بالايي برخوردار است. يكي ديگر از كاربردهاي اين فيلتر براي حذف ماده هاي شيميايي مضر موجود در آب است. براي مثال در تصفيه خانه هاي شهري از ماده ي شيميايي و خطرناك كلر براي ضدعفوني كردن آب بهره مي گيرند. اين ماده بسيار مضر و خطرناك بوده و استفاده ي متناوب از آن سبب مي شود تا پس از گذشت مدتي زمان اين ماده وارد بدن شود و آن را دچار مشكل كند. اين فيلتر به حذف اين ماده هم كمك مي كند.

معرفي فيلترهاي تصفيه آب خانگي

معرفي فيلتر كربن بلاك

نام ديگر اين فيلتر، فيلتر CTO است و شكل ظلهري آن شبيه به ي لوله است. مانند فيلتر كربن اكتيو اين فيلتر هم از مواد طبيعي مانند پوست گردو توليد مي شود و داراي مقدار زيادي كربن فعال است كه به صورت فشرده شده قرار دارد. اين فيلتر داراري روزنه هاي بسيار زيادي است كه آب از داخل اين روزنه ها رد مي شود و مواد زائد آن مانند كلر و طعم نامطلوب و بوي ناخوشايند آب گرفته مي شود. اين فيلتر از جمله ي پايه اي ترين فيلترها در پروسه ي تصفيه آب است و در صورتي كه در مراحل آن اين مرحله وجود نداشته باشد پروسه ي تصفيه كامل نمي شود. نكته اي كه وجود دارد اين است كه فيلتر كربن بلاك دوام كوتاهي دارد و معمولا پس از شش ماه مي بايست نسبت به تعويض فيلتر تصفيه آب كربن بلاك اقدام كرد. طول عمر كم اين فيلتر به علت ميزان استفاده ي بالا از ان است.

معرفي فيلتر ممبران

گام چهارم از تصفيه آب از بين بردن كليه ي آلاينده هايي است كه به صورت حل شده و محلول در آب موجود هستند. از جمله ي اين آلاينده ها مي توان به انگل ها، قارچ ها، باكتري ها، نيتريت ها و غيره اشاره كرد. فيلتر ممبران چند طبقه اي است و پهناي كمي دارد و تمامي طبقه هاي ان به صورت متراكم روي هم قرار گرفته اند. اين فيلتر داراي قدرت زيادي است و مي تواند تا حدود نود و هشت درصد مواد آلاينده ي موجود در آب را حذف كند.

معرفي فيلتر پست كربن

نام ديگر فيلتر پست كربن، فيلتر كربن خطي است و گام پنجم از مراحل تصفيه آب است. مهم ترين كارايي اين فيلتر از بين بردن مزه و بوهاي نامطبوعي است است كه در ا آشاميدني موجود هستند. آبي كه به اين مرحله مي رسد تقريبا از هر آلودگي كه در آن وجود داشته است تصفيه شده و كار زيادي براي اين فيلتر باقي نمي ماند. به همين دليل دوام و طول عمر فيلتر پست كربن از ساير فيلترهاي دستگاه تصفيه آب بيشتر است.

معرفي فيلتر مينرال

هنگامي كه آب وارد دستگاه تصفيه مي شود و روي آن پالايش صورت مي گيرد در كنار تصفيه ي مواد آلاينده برخي مواد مفيد آب مانند ويتامين ها و املاح معدني آن هم از آب گرفته مي شود. سپس آب با رد شدن از اين فيلتر دوباره اين مواد معذني خود مانند كلسيم، پتاسيم، آهن و غيره را به دست مي آورد. اين فيلتر دوامي 2 ساله دارد و پس از گذشت دو سال مي بايست نسبت به تعويض آن اقدام كرد.

معرفي فيلتر قليايي كننده ي آب

اين فيلتر كه به نام فيلتر آلكالاين هم شناخته مي شود به آب كمك مي كند تا خاصيت قليايي پيدا كند. بر اساس نتايج پژوهش ها آب قليايي داراري خواص بسيار زيادي براي بدن است و استفاده از آن بسيار توصيه شده است. هنگامي كه آب از اين فيلتر گذر مي كند حاوي آنتي اكسيدان مي شود كه براي بدن بسيار مفيد هستند. از جمله فوايد آب قليايي مي توان به پيشگيري از پوك شدن استخوان ها، كاهش ريسك ابتلا به سرطان و غيره را نام برد.

فروش عمده و جزئي فيلترهاي دستگاه تصفيه آب

 حال كه در مورد انواع مختلف فيلترهاي دستگاه تصفيه اب اطلاعاتي كسب كرديم اين سوال پيش مي ايد كه براي خريد فيلتر آب تصفيه كن مي بايست از كجا اقدام كرد؟ براي اين كار مي توانيد به تمامي نمايندگي هاي مجاز فروش دستگاه هاي تصفيه آب مراجعه كرده و براي خريد فيلترهاي دستگاه اقدام كنيد. براي خريد و انتخاب برند فيلتر مي توانيد از نماينده هاي فروش و مشاوران بهره بگيريد و با گفتن مدل و برند دستگاه خود آنها قطعا شما را براي خريدي خوب راهنمايي مي كنند. براي تعويض فيلترهاي دستگاه تصفيه اب مدت زمان معيني وجود دارد. طول عمر متوسط و حدودي هر يك از اين فيلترها در ادامه آورده شده است:

فيلتر پلي پروپيلن را مي توانيد تا زماني كه رنگ آن عوض نشده است مورد استفاده قرار دهيد. اما به محض عوض شدن رنگ آن و تبديل رنگ به قهوه اي مي بايست سريعا آن را عوض كنيد. معمولا اين تايم چيزي بين دو هفته تا شش ماه است. فيلتر كربن اكتيو استفاده ي بالايي دارد و پس از گذشت 6 ماه مي بايست آن را با فيلتر جديد جايگزين كرد. فيلتر كربن بلاك هم مانند فيلتر كربن اكتيو بوده و تنها شش ماه طول عمر مفيد دارد. معمولا براي تعويض فيلتر ممبران زمان خاصي در نظر نمي گيرند و فقط در صورتي نياز به عوض كردن آن است كه فيلتر دچار آسيب شود. عموما انواع با كيفيت اين فيلتر طول عمري بين هجده ماه تا 4 سال دارند و هنگام تعويض بايد حتما دقت شود كه فيلتر اصل خريداري شود. براي اين كار حتما از نمايندگي هاي مجاز يا مراكز فروش مطمئن و معتبر كمك بگيريد. طول عمر فيلتر پست كربن 12 ماه بوده و پس از طي اين مدت زمان بايد آن را عوض كرد. فيلتر مينرال هم داراي عمر مفيد 1 سال تا 18 ماه است و با طي شدن اين مدت مي بايست نسبت به تعويض آن اقدام كرد.

خريد اينترنتي فيلترهاي تصفيه آب خانگي

قيمت انواع فيلتر تصفيه آب

 همانطور كه در قسمت پيشين هم گفته شد انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب داراي طول عمر معيني هستند و پس از منقضي شدن زمان آن مي بايست نسبت به خريد فيلتر جديد و تعويض آن با فيلتر قديمي اقدام كرد. اما ممكن است اين سوال براي شما پيش بيايد كه قيمت انواع فيلترهاي اين دستگاه به چه صورت است؟ عموما قيمت فيلتر با كيفيت آن و همچنين برند آن نسبت مستقيمي دارد و هرچه برند بهتر و معروف تر و در عين حال محبوب و پر استفاده تري باشد قطعا قيمت آن بالاتر مي رود. همچنين هرچه سطح كيفي فيلتر خريداري شده بالاتر باشد قطع به يقين قيمت آن هم بيشتر است. براي خريد و يا اطلاع از قيمت انواع فيلترهاي اين دستگاه ها مي توانيد به مركز فروش قطعات تصفيه آب البته از نوع معتبر و مطمئن ان مراجعه كنيد.

خريد اينترنتي فيلتر براي دستگاه تصفيه آب

 با توجه به اينكه امروزه افراد داراري مشغله هاي زيادي هستند و در عين حال ازدحام و ترافيك در خيابانها زياد است نحوه ي خريد مردم تغيير كرده و عموما افراد روي به خريدهاي اينترنتي آورده اند. اين امر خصوصا به دليل پيشرفت تكنولوژي بسيار رايج شده و شما به راحتي مي توانيد با در اختيار داشتن يك سيستم كامپيوتري يا گوشي هوشمند و نيز اينترنت براي يك خريد راحت و بدون دردسر اقدام كنيد. خريد فيلتر دستگاه تصفيه آب هم از اين قاعده مستثني نيست و شما مي توانيد با مراجعه به سايت هاي فروش معتبر و مجاز مانند تصفيه آب ايلياگستر، ديجي كالا يا سايت هاي فروش نمايندگي هاي مجاز مربوط به دستگاه تصفيه آب اقدام به خريد كنيد و تجربه ي خريدي لذت بخش و راحت را داشته باشيد. مركز پخش تصفيه آب ايلياگستر، آماده است تا شما را در انتخاب و خريد بهترين فيلترهاي آب تصفيه كن خانگي ياري كند.

خريد اينترنتي كمك مي كند تا شما بتوانيد تمامي انواع كالاي مورد نظر خود را در فروشگاه هاي مختلف مشاهده كرده و آنها را از نظر جنبه هاي گوناگون مانند كارآمد بودن فيلتر، قيمت آن، دوام فيلتر و ساير ويژگي ها مورد بررسي قرار دهيد. سپس از ميان انها بهترين و قيمت مناسب ترين را انتخاب كرده و خريداري كنيد. اينگونه بدون هيچ مشكلي و تنها با چند كليك توانسته ايد فيلتر مورد نظر خود را خريداري كرده و در درب منزل تحويل بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۲:۲۱ توسط:pureabmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :